IBM kompiuterių verslą nupirkę „Lenovo“ pranešė planuojantys atsisakyti naudoti IBM logotipą produktų žymėjimui vienais metais anksčiau, nei planuota. Kaip pagrindinė to priežastis nurodoma, jog pirkėjai gana palankiai sutiko pačių „Lenovo“ vardą.

„Lenovo“ remia 2008 metų vasaros Olimpines žaidynes, aktyviai primena apie save, tad, kompanijos prezidento William J. Amelio teigimu, naujas vardas veikiausiai neliks nepastebėtas.

Pagal ankstesnį susitarimą, „Lenovo“ galėjo naudoti IBM logotipą savo kompiuteriams žymėti iki 2010 metų. Kompanija jau kurį laiką siūlo ir „Lenovo“, ir IBM ženklais pažymėtas sistemas, na o reklamuoti du vardus juk brangiau nei vieną. Taigi, anksčiau laiko palikdami IBM vardą ilsėtis „Lenovo“ kiek sutaupys ir reklamos srityje.

Kaip alternatyva „ThinkPad“ ženklui į rinką įvedamam prekės ženklui „Think“ sekasi ne taip jau ir gerai, bet pamažėle pirkėjai turėtų įprasti ir prie jo. Programinė įranga naujausiuose „ThinkPad“ serijos kompiuteriuose jau turi tik „Lenovo“ ir „Think“ ženkliukus. Ant pačių „ThinkPad“ kompiuterių IBM logotipo taip pat pamažėle nelieka.