2019 sausio 18, penktadienis.   Games.lt naršo: 5   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
2018 gruodžio 31 d.
Naujienos
Kaip pačiam pasitobulinti maitinimo bloko aušintuvą?
2018-12-31, parašė Mek, aplankė 1358

Kartais nutinka taip, jog krūvą metų veikęs maitinimo blokas stacionariame kompiuteryje pradeda labiau ūžti, atsiranda kažkokie keisti pašaliniai garsai arba tiesiog komponento aušintuvas nustoja suktis. Žinoma, visada galima nešti tokį maitinimo bloką į taisyklą arba pirkti naują, tačiau ką daryti, jei norisi šiai problemai išleisti kiek galima mažiau pinigų arba/ir ta pačia proga sugalvojate pasigerinti bendrą vaizdą? Sprendimas paprastas – nusipirkti aušintuvą ir patiems pasikeisti! 

Taip atrodo kompiuteris, kurio maitinimo blokas (aka PSU) laukia patobulinimo

Nors tai palyginti nesudėtinga operacija prieš pradedant daryti šią operaciją reikia turėti kelis dalykus galvoje. Visų pirma, nerekomenduojame daryti šios operacijos, jei maitinimo bloko arba asmeninio kompiuterio, kuriame jis yra, garantija dar nėra pasibaigus. Maitinimo bloko atidarinėjimas greičiausiai panaikintų garantiją. Visų antra, jei nepavyks surinkti atgal veikiančio komponento, tik tas, kuris jį išrinko bus už tai atsakingas. Tai reiškia, kad jei Jūs nusprendžiate eiti šiuo aušintuvo sutaisymo keliu, vadinasi už netikėtas ar/ir blogas pasekmes tik Jūs patys būsite atsakingas.

Na, bet jei nusprendėte visgi tobulinti/sutaisyti savo PSU, tuomet pirmiausia klausimas į kurį Jums reikės atsakyti, kokio dydžio aušintuvo reikėtų pagal Jūsų turimą komponentą. Paprastai šis skaičius slepiasi tarp įvairių parametrų ant maitinimo bloko lipdukų arba jei ten nėra, apie tai galima sužinoti iš gamintojo interneto svetainės. Bet jei tingite ieškoti šio skaičiaus pasakysime vieną gudrybę: jei tai ATX (labiausiai paplitęs stacionaraus kompiuterio korpuso variantas) tipo PSU, turintis ventiliatorių per visą jo apačią, paprastai tai reiškia, kad reikalingas dydis yra 12cm.  

Susižinojus dydį belieka užsisakyti internetinėje kompiuterių parduotuvėje atitinkamo dydžio sisteminį aušintuvą. Kaip jis atrodo ar šviečia nėra svarbu, tačiau geriau rinkitės tokį, kuris Jums patiems labiau prie širdies. Verta nebent atkreipti į jungtis. Nesirinkite visiškai tokių, kurie turi Molex tipo jungtis (tuomet reikės karpyti aušintuvo laidus ir keisti jo jungtį), nes tokių PSU viduje pamatyti šansų yra arti 0. Geriausia - 2 arba 3-pin tipo jungtis. 3-ų praneš šiek tiek statistikos kompiuteriui (pvz. kokiu greičiu jis sukasi), tačiau turint galvoje, kad daugumoje maitinimo blokų greičiausiai bus tik jungtis su dviem kontaktais, visiškai turėtų pakakti ir 2-pin jungtį turinčio. 

Sekantis puslapis»  ...
[Viso balsavo:3, Reitingas: 3]



Komentarai: 1-9   
vilkaslt, parašė 2018-12-31 11:40
Reitingas:0
vilkaslt
modas paprastas ir tikslingas, tačiau jei rankos neteisingos galima pasidaryti nuostolių ne tik sugadinus maitinimo bloką bet ir sukėlus gaisrą.
Cituoti
dainiuxxr, parašė 2018-12-31 12:13
Reitingas:0
dainiuxxr
nesupratau kur cia tas patobulinimas?kad lempute sviecia?jei keiti ausintuva,reiskia taisai.o tai lempute pridejo W maitinimui?jauciu kad ne.tai patobulinomo kaip ir nera.o jei kulerio kas nesugeba pats pasikeist be sito straipsnio,tai jau geriau jam pc net ir netureti  juokiasi
Cituoti
Ndx, parašė 2018-12-31 16:01
Reitingas:0
Ndx
dainiuxxr rašė:
nesupratau kur cia tas patobulinimas?kad lempute sviecia?jei keiti ausintuva,reiskia taisai.o tai lempute pridejo W maitinimui?jauciu kad ne.tai patobulinomo kaip ir nera.o jei kulerio kas nesugeba pats pasikeist be sito straipsnio,tai jau geriau jam pc net ir netureti  juokiasi


Teoriškai prie žemesnių temperatūrų PSU turės daugiau galios. Taigi taip, pakeitus ventiliatorių įmanoma išspausti kelis papildomus W.

Praktiškai custom fanas tikrai nedirbs greičiau už gamyklinį, bet užtat bus n kartų tylesnis
Cituoti
JuztBe, parašė 2018-12-31 21:05
Reitingas:0
JuztBe
Šiaip pavojingas reikalas. Kondensatoriai laiko sukauptą energiją net ir po to, tai išjungi PSU. Taigi prisilietus prie vieno iš tokių neiškrautų kondensatorių gali nupurtiti (jeigu ne mirtinai).
https://www.dailymail.co.uk/news/article-22152...

Mažų mažiausiai reikėtų išjungus PSU iš lizdo ir pabandyti įjungti kompiuterį dar kelis kartus, taip bus pašalinama likusi energija iš kondensatorių. Ir aišku dirbant su PSU stengtis apskritai kondensatorių neliesti.
Cituoti
aiwaris, parašė 2019-01-01 07:37
Reitingas:0
aiwaris
JuztBe rašė:
Šiaip pavojingas reikalas. Kondensatoriai laiko sukauptą energiją net ir po to, tai išjungi PSU. Taigi prisilietus prie vieno iš tokių neiškrautų kondensatorių gali nupurtiti (jeigu ne mirtinai).
https://www.dailymail.co.uk/news/article-22152...

Mažų mažiausiai reikėtų išjungus PSU iš lizdo ir pabandyti įjungti kompiuterį dar kelis kartus, taip bus pašalinama likusi energija iš kondensatorių. Ir aišku dirbant su PSU stengtis apskritai kondensatorių neliesti.
is dalies jo tu teisus nes du arba vienas kondikas psu buna rimtesnis kuris gali biskuti ir pakutenti prisilietus prie jo  plačiai šypsosi bet ne mirtinai siaip pats mokinausi radiotechniku ir teko isdaigas daryti N kartu su grupiokais ir su kondikais tikrai daug rimtesniais negu psu bet kokiam gali buti ikraudavom tiesiai is rozetes 220v  plačiai šypsosi ir visi gyvi likom juokiasi
Cituoti
vilkaslt, parašė 2019-01-01 10:06
Reitingas:0
vilkaslt
aiwaris rašė:
JuztBe rašė:
Šiaip pavojingas reikalas. Kondensatoriai laiko sukauptą energiją net ir po to, tai išjungi PSU. Taigi prisilietus prie vieno iš tokių neiškrautų kondensatorių gali nupurtiti (jeigu ne mirtinai).
https://www.dailymail.co.uk/news/article-22152...

Mažų mažiausiai reikėtų išjungus PSU iš lizdo ir pabandyti įjungti kompiuterį dar kelis kartus, taip bus pašalinama likusi energija iš kondensatorių. Ir aišku dirbant su PSU stengtis apskritai kondensatorių neliesti.
is dalies jo tu teisus nes du arba vienas kondikas psu buna rimtesnis kuris gali biskuti ir pakutenti prisilietus prie jo  plačiai šypsosi bet ne mirtinai siaip pats mokinausi radiotechniku ir teko isdaigas daryti N kartu su grupiokais ir su kondikais tikrai daug rimtesniais negu psu bet kokiam gali buti ikraudavom tiesiai is rozetes 220v  plačiai šypsosi ir visi gyvi likom juokiasi

Šeip jei nedidele talpa nieko baisaus, bet kai talpa didele gali būti atitinkamas energijos kiekis kuris mažų mažiausiai nudegins. Ir maža ką, neaišku kokia vieta prisilies- nebutina kondensatoriu liesti uztenka spausdintine plokštę priliepsti ir gausi elektros lanką. Kondensatoriai turi iškrovimo schemas, tačiau visur kur 220V riek but atsargiam
Cituoti
ledukas, parašė 2019-01-03 16:02
Reitingas:0
ledukas
nu kas yra didele talpa? Mes jaunysteje irgi turejom kondikus kraunamus is rozeciu ir kuris svere kilograma ir kresteldavo biski, bet niekas nemire... zmones mirsta kuomet grandine eina per sirdy ir tai turi buti nebloga iskrova..
Cituoti
vilkaslt, parašė 2019-01-06 09:56
Reitingas:0
vilkaslt
ledukas rašė:
nu kas yra didele talpa? Mes jaunysteje irgi turejom kondikus kraunamus is rozeciu ir kuris svere kilograma ir kresteldavo biski, bet niekas nemire... zmones mirsta kuomet grandine eina per sirdy ir tai turi buti nebloga iskrova..

uzmust neuzmus bet skaudes kaip reikiant
Cituoti
Netimo, parašė 2019-01-16 14:49
Reitingas:0
Netimo
vilkasl rašė:
modas paprastas ir tikslingas, tačiau jei padangos neteisingos galima pasidaryti nuostolių ne tik sugadinus maitinimo bloką bet ir sukėlus gaisrą.


daug tiesos  plačiai šypsosi geriau nešti profams
Cituoti
Komentarai: 1-9   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Naujienos pagal datą: