2018 gruodžio 13, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113178
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
2018 gruodžio 4 d.
Naujienos
Nuo pomėgio iki pelningos karjeros – realybė ir mitai apie kompiuterinius žaidimus bei esportą
2018-12-04, parašė Games.lt Info, aplankė 599
Apie žaidimą: League of Legends

Daugiau nei 200 mln. vienu metu mačą stebinčių žiūrovų – tiek į areną ir prie ekranų sutraukė ne futbolo ar krepšinio varžybos. Tokia statistika gali pasigirti neseniai vykęs vienos populiariausių elektroninio sporto (esporto) disciplinų – „League of Legends" – 2018 m. pasaulio čempionatas. Itin sparčiai vystantis technologijoms, augant kompiuterinių žaidimų industrijai, pastarieji įšoko ir į konkurencinę sritį – sportą. Vos 2009 m. pasirodęs 5 prieš 5 komandinis „League of Legends" žaidimas turi 70 mln. registruotų vartotojų, 12 mln. kasdienių žaidėjų, o pagal valandų, praleistų jį žaidžiant per mėnesį, skaičių, jis tituluojamas labiausiai žaidžiamu video žaidimu pasaulyje.

Netylanti diskusija – ar kompiuterinius žaidimus galima laikyti sportu?


Nors esporto rinka jau vertinama šimtais milijonų dolerių, profesionalų komandos čempionatuose dalinasi 100 mln. dolerių prizinius fondus bei pasigirsta kalbų, kad olimpinėse žaidynėse netrukus už esporto rungtis bus pelnomi medaliai, vis dar atsiranda abejojančių, ar žaidimus galima laikyti sportu.


„Dėl to, kad populiariausias sportas yra susietas su fiziniu aktyvumu, visuomenė linkusi visą sportą įsivaizduoti tik tokį. Kompiuteriniai žaidimai, kaip šachmatai ar automobilių lenktynės, yra psichologinių, analitinių ir gerai išlavintų mąstymo įgūdžių bei greitos reakcijos reikalaujantis strateginis sportas", – akcentuoja Aleksas Bogdevičius, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentas, prieš dvejus metus „League of Legends" pradėjęs žaisti profesionaliai, dalyvavęs Baltijos nacionalinėje lygoje bei priklausęs „Gameplay DNA", kuri 2016–2017 m. buvo viena geriausių Lietuvos esporto komandų. A. Bogdevičius priklauso VGTU studentų įkurtai „VGTU Esports" bendruomenei šį rudenį surengusiai pirmą „League of Legends" čempionatą, įtraukusį 24 komandas, t. y. beveik pusantro šimto žaidėjų vien iš VGTU.

[Viso balsavo:0, Reitingas: 0]



Komentarai: 1-2   
Ndx, parašė 2018-12-06 22:20
Reitingas:0
Ndx
Šiek tiek juokinga, kad labai stengiamasi dirbtinai padaryti sporto dalimi. Kai žmonės patys bus linkę laikyti sporto dalimi, tada tegul ja ir tampa. Ir nieko tokio, jeigu iki tol bus du sėkmingi klestintys pasauliai, kurie nesusipynę tarpusavyje.

Juolab labai pritemti teigiami argumentai ir ignoruojami neigiami. Pavyzdžiui argumentas pagal šachmatus yra juokingas, nes juo vadovaujantis ir nykščių karą bei monopoly galima laikyti olimpine sporto šaka. Arba ignoruojama tai, kad nė viena olimpinė šaka nevyksta vienos komercinės kompanijos sukurtame pasaulyje.
Cituoti
Matrix, parašė 2018-12-07 21:48
Reitingas:0
Matrix
"Daugiau nei 200 mln. vienu metu mačą stebinčių žiūrovų."

Iš kurių 200 mln. iš Kinijos. Ir tai neaišku kaip jie ten žiūrėjo, jei registruotų vartotojų iš viso yra apie 72 mln. Greičiausiai tada priverstinai turėjo spoksot ir mamos, tėčiai, šunys, blusos ir kiti mikroorganizmai taip pat. Grynai išpūsti skaičiai, kurie visiškai neatitinka realybės. Jei rodė per TV, tai nereiškia, kad kiekvienas žmogus įsijungė TV ir žiūrėjo, tad tokie skaičiai yra tik sapalionės.

Tad rašant/verčiant straipsnį reikėjo bent žodį prirašyt kaip: apytiksliai ar potencialus pasiekiamumas ir pan.
Cituoti
Komentarai: 1-2   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Naujienos pagal datą: