Beveik prieš penkerius metus debiutavęs atviro pasaulio veiksmo žaidimas „Grand Theft Auto V“ ir gretutinė internetinė jo versija „Grand Theft Auto Online“ kompanijai „Take-Two Interactive“ toliau neša turtus, rodo jos balandžio-birželio mėnesių finansinės veiklos ataskaita.

Nors pajamas jai ir toliau daugiausiai generuoja mikropervedimai už papildomą skaitmeninį turinį, praėjusį ketvirtį sudarę 62 % visų pajamų, „Grand Theft Auto V“ pardavimai toliau kyla.  Gegužę buvo išplatinta jau 95 mln. jo vienetų, o dabar artėjama prie 100 mln. ribos, kurios nėra pavykę peržengti jokiam standartinės kainos žaidimui.

Daugiau kopijų yra pardavę tik „Minecraft“ (144 mln. vienetų) ir „Tetris“ (170 mln. vienetų) – du gerokai pigesni ir kur kas didesniam kiekiui platformų išleisti žaidimai, tinkami ir vaikams.

„2019-jų finansiniai metai prasidėjo puikiai, pirmąjį ketvirtį viršijus veiklos rezultatų prognozes. Prie to prisidėjo didesnės nei tikėtasi vartotojų išlaidos „Grand Theft Auto Online“ ir „NBA 2K18“, taip pat vis dar stipri „Grand Theft Auto V“ paklausa, išplatintų kopijų skaičiui artėjant prie 100 mln. vienetų“, – „Take-Two“ finansinės veiklos ataskaitoje cituojamas bendrovės prezidentas Straussas Zelnickas.

„NBA 2K18“ savo rekordą jau pasiekė – jis tapo pirmuoju 10 mln. vienetų tiražu išplatintu serijos žaidimu.