Atidžiai išstudijavęs prieš ketverius metus tik „PlayStation 4“ konsolei išleistą naujo „Silent Hill“ žaidimo prototipą „P.T.“, Qimsar pasivadinęs nepriklausomų žaidimų kūrėjų bendruomenės „Game Jolt“ narys „Unreal Engine“ varikliu sukūrė  kompiuteriams skirtą jo versiją.

Žemiausios klasės techninė įranga, kuria ji buvo išbandyta, – tais pačiais 2014 m. pristatyta vidutinės klasės „Nvidia GeForce GTX 750 Ti“ vaizdo plokštė.

Ja kompiuterinę „P.T.“ versiją pavyko atkurti 45 kadrų per sekundę dažniu esant 1920×1080 vaizdo rezoliucijai.

„PlayStation 4“ originalas buvo atkuriamas 30 kadrų per sekundę dažniu.

Maždaug pusantros valandos trukmės žaidimas, kuriame žaidėjas iš pirmo asmens perspektyvos tyrinėjo vaiduoklių apsėstą užmiesčio namą, buvo sukurtas studijos „Kojima Productions“ naudotu „Fox Engine“ varikliu.

Leidėjai „Konami“ atšaukus „Silent Hills“, prie kurio ketino prisidėti ne tik žymusis „Metal Gear“ frančizės autorius Hideo Kojima, bet ir Oskaru apdovanotas kino režisierius Guillermo del Toro, „P.T.“ 2015 m. buvo pašalintas „PlayStation Network“ parduotuvės.