Regis, kad „Hazelight“ studijoje sukurtas „A Way Out“ žaidimas gerokai viršijo žaidimo leidėjos „EA“ lūkesčius ir per pirmasias dvi savaites pardavė daugiau nei milijoną žaidimo kopijų. Turint omenyje tai, kad žaidimui reikia dviejų žaidėjų, tai reiškia, kad „A Way Out“ jau išbandė daugiau nei 2 milijonai žaidėjų.

Tai išties rimtas signalas „EA“ kompanijai, kuri tikėjosi gerokai silpnesnio rezultato iš Švedijoje įsikūrusios studijos. Pasak praėjusiais metais nutekėjusių vidinių kompanijos dokumentų, „EA“ planavo parduoti 203 000 žaidimo kopijų per pirmą žaidimo mėnesį, o per visą žaidimo gyvavimo ciklą „A Way Out“ turėjo parduoti 894 000 kopijų.

Verta paminėti ir tai, kad „Hazelight“ kūrinys buvo išleistas su „EA Originals“ programa, kuri garantuoja, kad žaidimo kūrėjai gauna 100 procentų žaidimo sugeneruotų pajamų vos tik padengiami žaidimo leidybos kaštai. Tai išties džiugina, nes „Hazelight“ neslepia savo planų kurti ir daugiau tokio žanro žaidimų.