Antradienį prasidėjo „World Electronic Sports Games 2018“ renginys vykstantis Kinijoje. Pasaulinės elektroninio sporto žaidynės primena tradicinio sporto olimpiadą, o žaidėjai varžosi „Hearthstone“, „Starcraft 2″, „Dota 2″ ir „Counter Strike: Global Offensive“ vyrų ir moterų disciplinose. Prizinis fondas taip pat įspūdingas – organizatoriai nugalėtojams ketina išdalinti net 5,5 mln. JAV dolerių.

„World Electronic Sports Games“ čempionatą organizuoja didžiausios pasaulyje elektroninės prekybos korporacija „Alibaba Group“ dukterinė kompanija „AliSports“, kuri itin rūpinasi tautiškumo esporte klausimais. Ekipose žaidėjai privalo būti tos pačios tautybės, todėl tik keletas žinomiausių pasaulio komandų išlaikė savo įprastines sudėtis. Pavyzdžiui „Counter Strike: Global Offensive“ disciplinoje savo sudėčių nekeitė tik amerikiečiai „Cloud9″ ar švedai „Fnatic“.

„Hearthstone“ turnyre dalyvo ir vienintelis turnyro lietuvis Tomas Dailidonis, kuris šiuo metu atstovauja lietuvišką esporto organizaciją „Gameplay DNA“. Tiesa, Tomui turnyras baigėsi penktadienio ryte, kuomet aštunfinayje Tomas turėjo pripažinti kanadiečio Michael Luker pranašumą.

Tačiau viena pagrindinių šio turnyrų temų žiniasklaidoje – netikėtai prastos sąlygos žaidėjams. Socialiniuose tinkluose „World Electronic Sports Games“ dalyviai pradėjo dalintis savo gyvenimo sąlygų nuotraukomis ir istorijomis.

Kodėl žaidėjai ir žiūrovai ypač nepatenkinti „World Electronic Sports Games“  organizavimu galite pamatyti šios savaitės Žaismo DNR Esporto naujienų apžvalgoje: