„Ubisoft“ ketvirtą kartą atnaujino logotipą.

Naujasis tryliktosios pagal pajamas žaidimų kūrėjos ir leidėjos pasaulyje logotipas žymi naujos kompanijos eros, kurioje didesnis dėmesys bus skiriamas „skaitmeniniams žaidimams ir žaidimams kaip paslaugoms bei įtraukiančių žaidybiškų pasaulių kūrimui“, pradžią.

Pirmąkart 1986-aisiais įkurta „Ubisoft“ logotipą pakeitė 1995-aisiais, kai sukūrusi „Rayman“ iš žaidimų platintojos tapo jų kūrėja. Antrąkart ji tai padarė 2003-aisiais, įsigijusi vardinių Tom Clancy žaidimų studiją „Red Storm Entertainment“.

„Ubisoft“ savo pardavimo strategiją esamiems ir potencialiems investuotojams pristatė prieš dvi savaites, aptardama 2016–2017 m. finansinių metų rezultatus ir ateities perspektyvas.

Kompanija akcentavo tinklo režimus, žaidėjų galimybę juose varžytis ir bendradarbiauti, atvirus virtualius pasaulius, žaidimų ne kaip prekių, o kaip paslaugų realizavimo modelį.

Kas antras praėjusiais finansiniais metais parduotas „Ubisoft“ žaidimas buvo skaitmeninio pavidalo.

Žaidimo kaip paslaugos modelį, paremtą gyvai vykstančiais mokamais ir nemokamais renginiais bei mikropervedimais, kompanija jau pritaikė tokiuose žaidimuose kaip „Rainbow Six: Siege“, „Watch Dogs 2“, „Ghost Recon: Wildlands“ ir daugelyje kitų. Ateityje jis bus plačiai naudojamas visuose „Ubisoft“ žaidimuose įskaitant ir „Assassin‘s Creed“.

Kompanijos teigimu, ši strategija davė rezultatų – visi nauji šios kartos jos žaidimai („Watch Dogs“, „The Division“, „The Crew“, „For Honor“ ir „Steep“) davė pelną.

Spekuliuojama, kad siekdama didesnių pajamų visomis įmanomomis priemonėmis nepaisydama prastėjančios viešosios nuomonės, dabartinė „Ubisoft“ vadovybė siekia išvengti galimo perėmimo iš „Vivendi“.