Gruodį pasirodysianti komandinė taktinė šaudyklė „Rainbow Six Siege“ neturės siužetinės kampanijos, „EGX 2015″ parodos metu patvirtino žaidimo meninės dalies režisierius Scottas Mitchellas, praneša „What Culture“.

„Siužetinio režimo, kaip po tokio, nėra. Treniruotėse galima išbandyti skirtingus operatorius ir jų prietaisus, kooperuojant su kitais visuose žėmalapiuose žaisti prieš dirbtinį intelektą, individualizuoti mačus, – taigi štai ką mes siūlome vienam žaidėjui. Tai pakankamai gera vieta treniravimuisi, ir, ne gana to, jo metu atrakinamas tas pats turinys kaip ir žaidžiant prieš kitus žaidėjus. Suteikiamos žvaigždutės, šlovės taškai, nauji operatyvininkai“, – cituojamas jis.

Šiuo metu vyksta ketvirtadienį prasidėjęs uždaras žaidimo beta testas. Teste dalyvauja visos platformos, kurioms jis pasirodys, – konsolėms „PlayStation 4″ ir „Xbox One“ bei asmeniniams kompiuteriams skirtos versijos. Beta testas tęsis iki spalio 1 dienos.

Pranešama, kad „Xbox One“ versija atvaizduojama mažesne raiška (1600×900) nei kitos dvi, atkuriamos iki 1920×1080 siekiančia rezoliucija.

„Rainbow Six Siege“ bus ne vienintelė šį pusmetį pasirodysianti didelio biudžeto šaudyklė, neturėsianti siužetinės kampanijos – jos neturės ir „Star Wars: Battlefront“.