2011 metais pasirodžiusiame „Deus Ex: Human Revolution“ žaidėjams buvo suteikiama veiksmų laisvė. Norintieji galėjo po savęs palikti priešų lavonų krūvas. Arba galėjo eiti tyliai ir priešai net nesužinodavo, kad žaidėjo valdomas Adam‘as Jensen‘as ten buvo.

Tačiau kovos su bosais būdavo bet kuriuo atveju neišvengiamos ir su jais tekdavo grumtis iki paskutinio atodūsio. „Eidos Montreal“ nori to atsisakyti. Šiuo metu kuriamame tęsinyje „Deus Ex: Mankind Divided“ nebus būtina kovoti su bosais. Apie tai paskelbė kūrėjų komandos atstovas Patrick‘as Fortier, kuris yra atsakingas už žaidimo geimplėjų.

Interviu, kuris buvo duotas žurnalui „Official Xbox Magazine“ Fortier teigė, kad susidūrimai su bosais „Mankind Divided“ žaidime bus kur kas įdomesni ir tikslas nebus visada toks pat, koks buvo ankstesniajame žaidime. Žaidėjas galįs rinktis, ar nugalėti bosą iš pasalų, ar stoti į atvirą. O galbūt tiesiog su juo pasikalbėti ir taip išspręsti iškilusius nesutarimus.

Už „Deus Ex: Mankind Divided“ istoriją atsakinga Mary DeMarle papildė kolegą: „Jūs taip pat galite nuspręsti ar kova bus mirtina ar ne. „Human Revolution“, dėl mūsų sprendimų, bosai visuomet mirdavo vaizdo intarpuose. Jūs neturėjote pasirinkimo. „Missing Link“ papildyme mes tai ištaisėme, ištaisėme ir šiame žaidime“.

Regis, „Deus Ex: Mankind Divided“ išties tampa visiškai nuo žaidėjo veiksmų priklausančiu žaidimu. Ir taip pat kiekvienas susidūrimas su bosu, o ypač jo baigtis turės įtakos tolesnei žaidimo istorijos eigai.

„Deus Ex: Mankind Divided“ bus išleistas kitų metų pradžioje AK, Xbox One ir PS4 platformoms.