Serijos „Resident Evil“ kūrėjas Shinji Mikami, šiuo metu dirbantis ties nauju siaubo žaidimu „The Evil Within“ mano, kad dabar žmones išgąsdinti yra kur kas sunkiau. Kalbėdamas žurnalui „Edge“, siaubo žaidimų tėvas teigė, kad sukurti naujus būdus išgąsdinti žaidėjus, manančius, kad jau matė viską, nėra lengva.

„Nedaug kas pasikeitė, kuomet reikia žaidėjui suteikti baimės“ kalbėjo Shinji Mikami. „Bet žmonės priprato prie siaubo įvaizdžio ir žino, kas jų laukia toliau, todėl juos sunkiau išgąsdinti“.

„Baisiausia būtų kuomet sutinkami priešai, kurių negalima nugalėti ginklu. Net jei šaudai į juos – jie nemiršta, todėl turi bėgti arba pasinaudoti spąstais, kad juos nugalėtum. Tai turėtų būti smagu ir taip pat baisu“.

Taip pat Shinji Mikami žaidimų kūrimą palygino su atrakcionais.

„Žaidimų kūrimas – lyg amerikietiški kalneliai: smagu, bet ir sunku. Kuomet važiuoji ameirkietiškais kalneliais, kilimas viršun yra baisus ir ilgai trunkantis, leidimasis žemyn – smagus“.

„The Evil Within“ šiuo metu yra kuriamas PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 ir AK platformoms ir pasirodys kitais metais. Pasak kūrėjo, jis turės viską, ką privalo turėti geras siaubo žaidimas.