Pernai metais EA sukirto rankomis su buvusiais arch priešininkais ir pristatė EA Sports UFC. Šiemet jau turime pirmas detales apie žaidimą.

Kaip ir dauguma naujos kartos EA Sports žaidimų, EA Sports UFC bus varomas Ignite technologijos ir siūlys sklandžią veikėjų animaciją ir viso kūno deformaciją. Tuo tarpu oponentai bus valdomi naujos MMAi sistemos, kuri pasak kūrėjų leis dirbtiniam oponentui mesti iššūki žmogiškam protui ir pateikti keletą siurprizų parteryje, kai jų tikėsimės mažiausiai.








  

Pagrindinės žaidimo savybės

• MMAi – Žaidime bus naudojami licencijuoti kovotojai ir kiekvienas jų bus perkeltas su asmeniniu, realiu laiku kintančiu, kovos planu. Kitais žodžiais tariant kiekvienas kovotojas turės sau būdingą kovos planą, kuris sezono eigoje kis reaguodamas į žaidėjo pasiekimus, taip pat kaip ir tikras kovotojas koreguotų savo treniruočių grafiką realiame gyvenime. Tai reiškia, kad sezono eigoje aštrią kontaktinę kovą propaguojantis veikėjas, gali nustebinti finalines varžybas perkeldamas į parterį.

• Viso kūno deformavimas — jei iki šiol kautynių žaidimuose smūgiai atsispindėjo tik kovotojų veiduose (kuriuos kūrėjai taip mėgo rodyti sulėtintai), tai dabar tie patys dėsniai galios visam kūnui. Tikėtina, kad dėl to bus tik smagiau maigytis parteryje. Greta to, kovotojų kūnai kis realiu laiku atsižvelgiant ir į nuovargį ar patirtą žalą. Kovos eigoje išryškėjančios venos, odos nubrozdinimai, mėlynės ar veide apsigyvenantis nuovargis, visa tai bus matoma ekrane.

• Dinamiški smūgiai — Oktagone kovotojai dažnai išnaudoja ringą savo kovos technikoje, tad tą patį galėsime daryti ir žaidime. Spyriai į žandikaulį atsispyrus nuo tinklo? Kodėl gi ne… Šios savybės bus gretinamos su realiu, ne linijiniu žalos modeliu — neatsargiai praleisti sūgiai gali nepadaryti jokios žalos, arba priešingai čia pat užbaigti kovą. Žaidime žadama plati sužeidimų įvairovė.

EA Sports UFC kuriamas EA Canada studijoje ir bus išleistas 2014–ųjų pavasarį PlayStation 4 ir XBOX ONE konsolėms.