2019 sausio 17, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 6   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Nuotykių
Kartu
2018-12-28, parašė Mek
Žaidimo įvertinimas: 8.9, puslapis 2 iš 4

Tiek Shay tiek Vella randa būdų kaip išlįsti iš jiems nubrėžtų gyvenimo ribų. Suaugę paprastai tokį išlindimą vadina paauglišku maištu, net nesigilindami į priežastis, kurios tuos paauglius ir priverčia taip elgtis. Galbūt iš čia tas žaidimo pavadinimas „Broken Age“, bandantis pasakyti, jog yra toks amžius kai dauguma žmonių šiek tiek sugenda. Kita vertus žaidimo siužetas taip pat pasakoja ir apie ne visai etiškus ateities dalykus (viena iš kitų persipinančių siužeto linijų), tad pavadinimas gaunasi toks dvilypis.

Kaip ten bebūtų su pavadinimu, bet abiem pagrindiniams žaidimo veikėjams šis išlindimas tampa ta priežastimi, kodėl jų keliai jiems to nesuprantant kaip ir kur susikerta. Kol galiausiai susikirtus apsiverčia jų realybė bei apsikeičiama patirtimi, gana ilgai gerai nesuvokiant kodėl tai daroma. Bet net ir kiekvienam iš jų veikiant einant savo keliu instinktyviai galiausiai žaidimo pabaigoje pavyksta padaryti kažką, kas atrodo kaip normalus abiejų pusių susitikimas. O ši kelionė būtent iki to laiko ir yra tai dėl ko apart kitų didesnių ar mažesnių siužetų einama iki tos pabaigos.



„Broken Age“ savo gyvenimą pradėjo 2012-ųjų vasarį kaip minios finansavimo projektas „Kickstarter“ tinklalapyje kodiniu pavadinimu „Double Fine Adventure“. Tim Schafer tikėjosi, kad galbūt tai bus pats geriausias būdas surinkti pakankamai pinigų gero „parodyk ir paspausk“ (angl. point & click) tipo žaidimo (tokio kaip senieji „LucasArts“ žaidimai prie kurių jis buvo dirbęs ir kurie buvo viena iš priežasčių pavertusių jį vienu iš žaidimo kūrėjų garsenybių) sukūrimo pradžiai. Buvo tikėtasi, kad už tokią sumą pavyks sukurti žaidimo demonstracinę versiją, kuri būtų naudojama rasti žaidimo leidėją, galintį investuoti visą kitą reikalingą pinigų dalį į šį projektą. Visgi, planai greitai pasikeitė kuomet minimalią planuojamą sumą projektui reikalingą sumą (400,000$) pavyko surinkti greičiau nei per 9 valandas, o po 24 valandų pavyko kirsti net ir milijono dolerių kartelę ir tokiu būdu tapus kuriam laikui labiausiai finansuotu „Kickstarter“ projektu. Būtent ši šiek tiek kūrėjams netikėta sėkmė lėmė tai, jog buvo nuspręsta projekto kūrimui išsiversti visiškai be leidėjo, taip išlaikant kūrybinę kontrolę savo rankose.

Kad ir kokie dideli pinigai atrodė, jog buvo surinkti projektui, tačiau kūrimo metu paaiškėjo, kad greičiausiai jų nepakaks viską tinkamai pabaigti iki galo. Geras kūrybinis darbas kainuoja iš ties nemažai ir visada sunku įvertinti jo kaštus iki galo. Dėl to „Broken Age“ tapo pirmuoju žaidimu, kuris ne tik rinko pinigus per minios finansavimo platformas, bet buvo planuojamas pardavinėti per „Steam Early Access“ sistemą. Žinoma, toks sprendimas tuomet nepradžiugino žmonių investavusių anksčiau savo pinigus mainais už žaidimo kopiją, todėl vėliau žaidimo pardavinėjimas per „Steam“ platformą buvo pakeistas į kažkuo panašų kaip vadinamuosius „Season Pass“, kuomet kūrėjai žaidimą žaidimą išleidžia dalimis, visiems šį paketą įsigijusiems žaidėjams. Taip „Broken Age“ tapo sudalintas į dvi dalis „Act 1” bei „Act 2”, kurios nors ir išleistos metų skirtumu, galiausiai susijungė į vieną bendrą žaidimą, kuris kai kuriose parduotuvėse platinamas „Broken Age: The Complete Adventure“, o kitose tiesiog „Broken Age“ vardu.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!