2019 sausio 17, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 5   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Nuotykių
Vaporwave
2018-12-19, parašė NeroShredder
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 2 iš 3

„Broken Reality“ neapsiriboja ir lygiu kiekiu. Nors žaidimo lygiai, dar vadinami serveriais, nėra itin dideli, jie pasižymi unikaliais estetiniais bruožais ir nėra nuobodūs. Kiekviename lygyje yra tam tikrų užduočių, galvosūkių ir paslėptų daiktų. Jų svarbumas nėra per daug akcentuojamas, kadangi žaidėjas gali neskubėdamas mėgautis žaidimo aplinka ir garso takeliu, tuo pačiu metu rinkdamas „patinka“ paspaudimus ir judėdamas link pagrindinio žaidimo tikslo įgyvendinimo. Tolesni lygiai žaidime yra atrakinami įvykdant kai kurias užduotis arba surenkant tam tikrą kiekį „patinka“ paspaudimų.



Pakalbėkime apie „Broken Reality“ užduotis ir jų vykdymą. Tradiciškai, užduotys gaunamos pakalbėjus su tam tikrais žaidimo personažais. Užduočių sudėtingumas žaidime yra įvairus: pradedant nuo paprasto „nupirk kelis daiktus ir nunešk juos tam tikram veikėjui“ iki „aktyvuok energiją keliose šventyklose“, tačiau būdą, kaip tai padaryti, žaidėjas turi atrasti pats. „Broken Reality“ nevedžioja žaidėjo už rankos, kas, mano nuomone, yra didelis pliusas.



Žaidime gausu simbolizmo ir įvairių užuominų, susijusių su internetine kultūra. Žaidėjams, kurie nėra pakankamai su ja susipažinę, „Broken Reality“ gali atrodyti kaip nevykusi parodija, kadangi jie paprasčiausiai nesuvoktų žaidime esančių užuominų ir humoro esmės, o „Vaporwave“ estetika jiems pasirodytų nesuvokiama. Kita vertus, žaidimas galėtų pasitarnauti kaip internetinės kultūros ir „Vaporvawe“ žanro estetikos bruožų pradžiamokslis.

Metas apžvelgti „Broken Reality“ valdymą. Kontrolės šiame žaidime sudėliotos patogiai. Kaip ir įprasta, „WASD“ klavišai naudojami vaikščiojimui, skaičiai nuo 1 iki 6 naudojami kaip „hotbar“ daiktams pasirinkti, nors tarp jų galima naviguoti ir „Q“ bei „E“ klavišais. Pelė žaidime, kaip ir įprasta, naudojama žvalgymuisi aplink ir daiktų funkcijoms. „Tab“ klavišas atidaro meniu, kuriame galima peržiūrėti žemėlapį, užduotis, valdymo schemą ir kitus dalykus. Viskas paprasta, patogu ir aišku.



„Broken Reality“ garso dizainas nusipelnė pagyrų. Tai yra puikus pavyzdys, kaip kompiuteriniame žaidime turėtų būti formuojama atmosfera. Garsas ir vaizdas šiame žaidime puikiai vienas kitą papildo. Foninės muzikos pagrindą sudaro „Vaporwave“ žanro kūriniai, tačiau galima išgirsti ir vieną kitą kitokio muzikinio žanro kūrinį, taip pat puikiai derantį prie žaidimo estetikos. Girdimų kūrinių įvairovė nėra skurdi. Foninė muzika šiame žaidime keičiasi priklausomai nuo to, kokioje zonoje žaidėjas yra atitinkamu metu. Tarkim, jei žaidėjas įeina į parduotuvę, foninė muzika pasikeičia į parduotuvei priskirtą temą, o kai išeina, foninė muzika vėl pasikeičia į kitai zonai priskirtą kūrinį. Kalbant apie dinaminį balansą tarp foninės muzikos ir garso efektų, nėra prie ko prikibti. Garso efektai „nepaskęsta“ foninėje muzikoje ir jos neužgožia.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!