2019 sausio 17, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Ak...
2018-12-17, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 2 iš 2

Tuo tarpu tu savo veikėjus sustiprinsi naujais ginklais ir įranga bei leisdamas mutacijos taškus. Inventoriaus sistema yra paprasta. Nėra jokių nešiojimo svorio apribojimų, o kiekvienas veikėjas gali užsidėti po kepurę ir šarvus, nešiotis po du ginklus ir iki trijų granatų. Kepurės dažniausiai duoda tik kokius nors privalumus, o šarvai ir mažina žalą 1:1 (vadinasi, 1 šarvų lygis visada nuims 1 žalos – o visų ginklų žala yra fiksuota), ir prideda gyvybės taškų, ir gal net suteikia privalumų (pavyzdžiui, imunitetą liepsnoms). Ginklai, tuo tarpu, gali būti patobulinti (pakeliant jų lygį, kas padidina žalą, kritinio pataikumo šansą ir panašiai), bei apkabinėti aksesuarais. Vienas iš jų yra taikiklis (pridedantis, pavyzdžiui, atstumo, taiklumo), kitas – koks nors įdomesnis (suteikiantis galimybę padegti priešą ir t.t.).

Mutacijos yra tai, kaip žaidimas išreiškia tavo veikėjų lygio kėlimą. Kiekvienas iš tavo herojų gali vienu metu naudoti tris iš jų: pasyvią galią, mažesniąją galią (dažnai irgi pasyvią) ir didesniąją (beveik visada aktyvią). Taškus taip galima išleisti mutacijoms, kurios tiesiog pakelią sveikatą ir pan., bet tai nėra labai įdomu. Va, aktyvuojamos galios yra rimčiausi dalykai. Tai leidžia ir supančioti grupę priešų atgijusiomis augalų šaknimis, ir atstatyti sveikatą suvalgant biologinio priešo lavoną, ar laikinai užsiauginti sparnus, kad pataptum padebesų snaiperiu. Neįprasčiausia yra tai, kad galios veikia ne pagal laikroduką. Jos iš naujo paruošiamos naudojimui nužudžius tam tikrą skaičių priešų. Vadinasi, turi žaisti agresyviai ir negali, kaip „XCOM“, sulįsti į priedangą ir tiesiog kapoti priešus su overwatch.



O visas šitas geras geras žaismas yra apvilktas dar ir labai gražiais rūbais. Negaliu nieko prikišti nei MYZ rašymui, nei vizualinei pusei, nei garsui. Mano dideliam pasitenkinimui žaidimo kūrėjai nemano, kad du gyvuliški protagonistai yra neišsenkamų juokelių šaltinis, ir tik kartais prisimenama, kad Dux vardas skamba beveik kaip keiksmažodis. Tuo tarpu vizualinė pusė yra nuostabi. Kiekvienas žemėlapis yra kruopščiai sukurtas pagal tam tikrą temą, ir ja sekama kryčio istorija. Tai rasi greitkelį su rūdijančiomis mašinomis, tai apleistas barikadas, tai masinius kapus ar tik lavonų maišus, šalia kurių yra sukniubę apsauginius kostiumus vilkintys jų palydovai. Taip tad liūdnai atrodė tos paskutinės Švedijos dienos, ir aš negaliu atsidžiaugt kūrėjų įdirbiu – taip nesidžiaugiau nuo „ECHO“ laikų.



„Mutant Year Zero: Road To Eden“ yra geras žaidimas, kurį visiems širdingai rekomenduočiau. Norėčiau, kad būtent šie žmonės būtų dirbę prie „Wasteland 2“. Būtent jiems reiktų perleist „Fallout“ kūrybą, jei norėtume sugrįžti į „Fallout 2“ dienas ar prikelti „Van Buren“ lavoną. Ak, kad visur tokia kokybė būtų...

Komentarai: 1-1   
Valtel, parašė 2018-12-18 12:02
Reitingas:0
Valtel
Labai įdomiai atrodo. Šiaip, kam prie širdies tokio žanro žaidimai, rekomenduoju Silent Storm. Ten dar žaismo prasme gilesnė serija.
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!