2019 sausio 18, penktadienis.   Games.lt naršo: 6   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Siaubo
Tiuringo testas
2015-10-14, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 1 iš 4

Tiuringo testas – tai 1950 m. žymaus britų matematiko bei logiko Alano Tiuringo pasiūlytas testas, skirtas išbandyti mašinų sugebėjimą demonstruoti intelektą. Testo metu žmogus teisėjas natūralia kalba šnekasi su vienu žmogumi ir viena mašina. Visi trys eksperimento dalyviai turi būti izoliuotuose patalpose, kad teisėjas nematytų, kuriuos atsakymus pateikia mašina, o kuriuos – žmogus. Jei teisėjas pagal atsakymus negali patikimai atskirti mašinos nuo žmogaus, sakoma, kad mašina išlaikė testą. Kad būtų testuojamas mašinos intelektas, o ne gebėjimas imituoti žmogaus leidžiamus garsus, pokalbis apribojamas tiktai tekstinėmis žinutėmis (panašiai kaip susirašinėjant internetu). Kodėl dabar apie tai rašau? Todėl, kad, patikėkit manimi, naujasis kūrėjų studijos „Frictional Games“ žaidimas SOMA taip jus pratestuos, jog sėdėsite apmirę ir nebežinosite, ką daryti toliau. SOMA – tai žaidimas, kurį pradedi su lengva šypsenėle, nes jis neatrodo toks baisus kaip garsusis „Amnesia“, bet kurį pabaigi su perkreiptu veidu, nes SOMA smūgiuoja visai ne per įprastas ar klišines siaubo bei išlikimo žaidimų klišes. Vietoje to čia natūralų siaubą varo istorija bei jos suvokimas.



Bet apie viską nuo pradžių. „Frictional Games“. Dieve, kokia puiki studija! Ištikimiausi jos sekėjai gyvena laimingą gyvenimą jau nuo 2007 metų, kuomet ši studija ramiai sudrebino tradicinį kompiuterinių žaidimų pasaulį su pirmuoju „Penumbra“. Ši studija puikiai visiems parodė, kaip galima sumaniai sutuokti nuotykių bei siaubo žanrus, o vėliau tą dar kelis kartus įrodė sukurdama dar du „Penumbra“ tęsinius. Tačiau po to ši studija kaip reikiant nuskambėjo pasaulyje, nes lygiai taip pat ramiai ėmė ir parodė, kas yra (ir kas gali būti) tikras siaubas kompiuteriniuose žaidimuose, pristatydama daugelio revoliucingu vadinamą „Amnesia: The Dark Descent“. Savo laiku jį taip pat žaidžiau, tačiau, nors ir lenkiu galvą prieš žaismą ir visus sumanius būdus per žaismą įbauginti žaidėją, „Amnesia“ nurašiau kaip ne pačios stipriausios istorijos žaidimą. Ypač po to, kai perėjau visas „Penumbra“ dalis. Bet atėjo ir mano eilė, nes SOMA, naujasis kūrėjų siaubo saldainiukas, skirtas tokiems skeptikams kaip aš: žaismo prasme tai ganėtinai nesudėtingas galvosūkių žaidimas su nedominuojančiais siaubo/išlikimo elementais, tačiau istorija, atmosfera bei žaidimo skalė stulbinamai dirba smegenims, ausims ir akims. Žaisti visko vienu prisėdimu nerekomenduoju, nes gali ištikti katarsio koma. Nesakykite, kad neperspėjau.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!