Kas gi tai?

Daugelis iš mūsų vaikystėje prie turtingesnio kaimyno „Segos“ praleisdavo daugelį valandų ir išliedavo daug prakaito prie garsiojo „beat em‘ up“ žanro žaidimo „Golden Axe“. „Strength of the Sword 3“ yra pasunkintojo snukiadaužio interpretacija per šių laikų aparatinės įrangos galimybes. Tai tikrai ne saldainis, kurį įsijungiame po sunkios darbo dienos atsipalaidavimui. Tai keleto valandų testas, skirtas išsiaiškinti, ar žaidėjas nėra sugadintas moderniųjų, masiniam vartojimui skirtų, iššūkių stokojančių žaidimų..

Žaidimo formulė

„Strength of the Sword 3“ – nepriklausomų kūrėjų „Ivent Games“ darbas, kuriame žaidėjui teks atsidurti magijos pagalba veikiančio roboto vardu Strahil kailyje. Ši būtybė, kadaise buvusi Aukštutinės Karalystės valdovu, kariauja su agresyvių priešų ordomis, kurie žinoma greičiau numirs, nei pasiduos. Strahil kariauja dėl keršto, nes kadaise jų buvo įkalintas. Žaidimo formulė visiškai paprasta – iš trečiojo asmens perspektyvos valdomas protagonistas kiekviename lygyje savo ašmenimis turi užmušti tam tikrą porciją priešų, o juos įveikęs susitinka su bosu. Kovos mechanika paremta žaidėjo reakcija. Tam tikru momentu, norint efektyviai sudoroti priešą, prie pastarojo pribėgus, būtina suspaudyti atakos, blokavimo, bei krypčių mygtukų kombinaciją. Ką konkrečiai daryti – žaidėjas sužino matydamas sufleruojantį indikatorių su mygtukų simboliais, bet taisyklingai tai pavyks padaryti tik perpratus paties priešo elgseną, žinoma, iš n-tojo karto žaisdamas tą patį lygį iš naujo. O taip, dešimtąjį kartą mėgindamas užmušti goblinų skautą, šią patirtį susiejau su vaikystėje žaistu „Golden Axe“.

Atrakinimo galimybės

Pro priešų ordas brautis padeda bei po tam tikrų lygių atrakinami tobulesni kardai bei skydai, o taip pat ir pasibaigiantys atributai, kaip kad mėtomi peiliai, bombos, ar momentinis pasigydymas. Visas žaidimo pasaulis įvilktas į animacinę grafiką su steam punk elementais. Žaidimo eigoje kartais norėjosi daugiau kovos ploto, nes lygiai kartais pasirodė ganėtinai mažoki. Taip pat erzino ir keista kameros elgsena, kai ši užlįsdavo už kolonos, o pats imdavau nematyti kas vyksta ekrane, ir žinoma, per tą laiką jau tekdavo pradėti lygį iš naujo…

Suma sumarum

„Strength of the Sword 3“ neturi blizgančios istorijos, balso aktorių ar ypatingos veiksmų įvairovės. O žaidimo trukmę pagal įgudimo ir kantrybės lygį žaidėjas nusistato sau pats. Pagal tai, kiek kartų teks kartoti kovą nuo pradžių. Tai nėra žaidimas skirtas nuimti stresui, o greičiau tai tarpinė stotelė tarp nesibaigiančio nervų karo ir savęs paties nugalėjimo.