The Elder Scrolls III: Morrowind yra nuostabus, epinis vieno žaidėjo režimo žaidimas, kur jūs galite susikurti tokį veikėją, kokį tik pajėgiate įsivaizduoti. Galite būti drąsus riteris, pasiryžęs įgyvendinti neįsivaizduojamą užduotį ar vagis, pajėgiantis judėti greičiau už vėją ir tyliau už šešėlį. O gal jums prie širdies magiški užkeikimai ir burtai, tuomet mago pasaulis laukia jūsų patirties ir sugebėjimų. Kiekvienas jūsų veiksmas žaidime, įtakoja bet veikėją, jo bruožus, elgseną.

Jūs galite rinktis sekti intriguojančią pagrindinę siužeto liniją arba tiesiog keliauti ir tyrinėti didelį Morrowind pasaulį, kasdieną atrasdami vis naujų, nematytų dalykų. Daugybę miestų, tvirtovių ir kaimų, kurių kiekvienas vis kitoks, vis labiau žavintis ir kerintis jus. Beje, jūs bet kuriuo metu galite grįžti į pagrindinę siužeto liniją ir toliau tęsti savo istoriją, jei tik pasirodys jums tai įdomu.

Iš viso nuo žaidimo išleidimo, jau buvo parduota per 4 milijonus Morrowind vienetų. Žaidimą jūs pradėsite kaip tik ką iš kalėjimo paleistas nusikaltėlius, neturintis nei jokio turto, nei jokios praeities. Veiksmas pagrinde vyksta Vvardenfell saloje, kuri priklauso Morrowind provincijai. Žaidimo siužetas pasakoja apie šios salos norą sustiprėti ir įgyti daugiau nepriklausomybės nuo Imperijos. Jūs galite rinktis: dalyvauti šiose kovose ar siekti laimės atskirai.

Geografija

Morrowind vietovė yra labiausiai į Šiaurės Rytus nutolusi Tamrielic imperijos provincija, iš šiaurės ir rytų apsupta vandenyno. Jos vakaruose, siena ribojasi su Skyrim, pietvakariuose – su Cyrodil (dar žinoma kaip Imperijos Provincija), o pietuose su Black Marsh (dar kartais vadinama Argonia). Vvardenfell sritis susideda iš Vvardenfell salos, apsuptos Vidinės Jūros. Jos viduje daugiausia figūruoja vulkaninės uolienos Raudonieji Kalnai ir ji asocijuojasi su pelenų dykynę. Tik visai neseniai saloje atvėrė duris pirmoji gyvenvietė, o daugiausia salos gyventojai susikaupę Vakarinėje ir Pietvakarinėje salos dalyje, aplink senovinį miestą Vivec ir seniau buvusios Great House srities miestų: Balmora, Ald‘ruhn ir Sadrith Mora. Likusi salos dalis susideda iš dykviečių, sausros išvargintų ganyklų ir vulkaninės kilmės nederlingų žemių. Visos šios žemės yra retai apgyvendintos Ashlander genties.

Kultūra

Trys pagrindinės kultūros gyvena Vvendenfell žemėse: tai Ashlander klajokliai, Imperijos Provincijos gyventojai ir „Dunmer Great House“ žmonės. Mažesnių gyvenviečių pagrindiniai gyventojai yra Ashlander, kurių stovyklos daugiausia susideda iš kilnojamųjų palapinių. O Imperijos kolonijos, tokios kaip Pelagiad, daugiausia turi pusiau medinius namus, bei akmeninių pilių, lygiai tokių pačių, kokias galėtumėte rasti ir Dagerfall pasaulyje ar kurioj nors kitoje Vakarų provincijoje.

„Dunmer Great Houses“ turi keturių, skirtingų rūšių miestus, kurių kiekvienas atspindį jų įkūrėjų požiūrį į pasaulis ir pomėgius. Aristokratiškų, karą mėgstančių „Great House Redoran“ mėgstamiausi namai yra dideli, erdvūs, nekasdieniški ir organinės kilmės. Agresyvios prekybininkų kultūros savininkai „Great House Hlaalu“ yra labiausiai paveikti Imperinės kultūros, todėl pas juos dominuoja paprasti, modernūs, mažai apgyvendinti miestai. Tuo tarpu pas burtininkus „Great House Telvanni“ galime išvysti keistos formos burtininkų bokštus, su grybų formos namais. Ketvirtasis ir paskutinysis „Great House“ stilius vadinasi dvejopai, tiek „Velothi“, tiek ir „Temple“. Jie mėgsta didelius, monumentalius pastatus, archajiškus Vivec miesto bruožus.

Politika ir religija

Vvardenfell Srities Didžiąją Tarybą, kuriai pirmininkauja valdovas Lordas Vedam Dren, Ebonheart ir Vvardenfell kunigaikštis, daugiausia sudaro penkios grupės: trys pirmieji „Great Houses“, „The Temple“ ir Imperijos kolonistai. „The Temple“ ir „House Redoran“ yra senovės Dunmer muitininkų šalininkai ir visiški nekompromisiniai ir netolerantiški vietinės religijos „Tribunal Temple“ išpažinėjai. Ši religija pripažįsta tris nemirtingus savo dievus: Lordą Vivec, Lordą Sotha Sil ir Ledi Almalexia. Tuo tarpu imperijos kolonistai ir „House Hlaalu“ turi bendrą nuomonę dėl progreso, tolerancijos politeistinėms religijoms, laisvai prekybai ir nevaržomam Vvardernfell resursų naudojimui. O „House Telvanni“ šioje srityje yra visiškai nenuspėjami ir gali bet kuriuo metu susidėti su bet kuo, kas jiems atrodo naudingiau.