Kompanijai Maxis teko didžiulė našta ir atsakomybė. Jie turi sukurti sėkmingą geriausių visų laikų AK žaidimo The Sims tęsinį. Ką gi galima dar patobulinti šiame unikaliame ir visą pasaulį tiesiog pakerėjusiame žaidime? Pasirodo, žaidimų galimybėms ribų nėra.

Pradėkime nuo išvaizdos. Parodos metu demonstruoti Sims 2 vaizdai išties nuostabūs. Viskas sukurta trimatėje erdvėje, veikėjų modeliai daug detalesni, o veido išraiškos ir judėjimas tikroviškesni. Trumpai tariant, simsai šį kartą dar labiau primins mus su jumis :). Sąsaja beveik nepakito, tačiau atsirado keli nauji poreikiai. „Socialinis“ poreikis dabar išskaidytas į „šeimos“ ir „draugų“, pridėtas „proto“ motyvas.

Žaidimo procesas iš esmės bus toks pat, kaip anksčiau: kursite ir valdysite savo mažuosius žmogučius, rūpinsitės jais ir skatinsite bendrauti. Statysite namus ir užpildysite juos įvairiausiais daiktais. Šioje vietoje kūrėjai nenori nieko sugadinti, o tiesiog bando praplėsti originalų žaidimą.

Nors žaidimo esmė išlieka ta pati, Sims 2 įmeta ir nemažai naujovių, kurios stipriai atsilieps žaidimo eigoje. Ryškiausias pokytis — simsų amžius. Taip, jie nebėra „užspęsti laike“ ir žaidžiant keičiasi jų amžius. Simsai savo gyvenime pereina šešis skirtingus vystymosi etapus. Pradžioje jie yra kūdikiai, vėliau — mažamečiai, tik vaikščioti pramokę vaikai, vyresni vaikai, paaugliai, suaugusieji ir galiausiai senukai. Simsų elgesys priklausys nuo to, kurioje stadijoje jie yra.

Įdomu tai, kad simsams susituokus ir susilaukus vaikų, atžalos ne tik paveldės jų vidines savybes, bet ir išvaizdą. Maxis smarkiai padirbėjo kurdama naują veidų gamybos technologiją, tad simsą sukurti galima tiksliai tokį, kokį norite. Neaišku, kokiu principu veikia maišymo technologija (genetikos nenagrinėsime :)), tačiau vaikai yra išties panašūs į bent vieną iš savo tėvelių. Be to, jie paveldi ir tėvų įgūdžius. Pavyzdžiui, jei simsas pakankamai toli nukeliauja karjeros keliu, jam suteikiamas apdovanojimas, leidžiantis toliau tobulinti jo įgūdžius. Dar geriau, to simso vaikas gali taip pat naudotis šiuo apdovanojimu ir taip pat tobulėti. Taip galima kurti specialias „šeimos savybes“ ir perduoti jas iš kartos į kartą.

Kūrėjai žaidimui sugalvojo ir dar vieną papildymą. Dabar mūsų tikslas bus pasiekti kuo aukštesnį „gyvenimo rezultatą“. Taip Maxis ne siekia mus priversti žaisti tam tikru būdu, o tiesiog verčia mus kažką daryti. Gyvenimo rezultatas didės įvykus svarbiems dalykams: susituokus, gavus naują ar praradus darbą, mirus artimam žmogui ir kitais „esminiais gyvenimo momentais“. Kūrėjai labai puikiai žino — geriausia Sims savybė ta, kad nėra jokio teisingo kelio pražaisti žaidimą, tad pridėję „gyvenimo rezultatą“ jie tik padrąsina žaidėjus eksperimentuoti ir linksmintis.

Kaip ir gyrėsi kūrėjai, „nauja Sims karta“ (ar netgi kartos) iš tiesų atkeliauja. Ar jiems pavyks įgyvendinti visus šiuos sumanymus nesugadinant originaliojo žaidimo, o padarant jį dar įdomesniu, sužinosime tik kitais metais.