2019 sausio 18, penktadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Nuotykių
Vaporwave
2018-12-19, parašė NeroShredder
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 3

Eilinis penktadienio vakaras, persunktas rutinos. Išsidrėbęs ant sofos naršau po Facebook‘ą. Maisto nuotrauka, jokio loginio pagrindo neturinti citata apie gyvenimo prasmę, vėl maisto nuotrauka su prierašu „skanaus man“, girto bičo tiesioginė transliacija. Vaizdas nedžiugina. Apimtas nevilties, įsijungiu televizorių. Ir vėl reklama. Būrys vaikų bando atkimšti galimai užsikimšusį žaislinį klozetą. Po kelių sekundžių iš žaislinio klozeto bakelio iššauna rudos spalvos figūra. „Sugauk šūdą, kol jis dar ore, ir laimėk dvigubai daugiau taškų“ – džiaugsmingai šaukia balsas iš ekrano. Manau, kad šiandien televizijos man užteks. Bemąstydamas apie nesustojančią žmonijos evoliuciją suvokiu, jog tokia realybė man įgriso. Siekdamas pabėgti nuo visų mano gyvenimą slegiančių problemų įsijungiu kompiuterį ir pasineriu į virtualų pasaulį. Jaučiu, kaip mano nuobodžioje realybėje įvyksta lūžis…



Maždaug 2010 metų pradžioje, internetinėje erdvėje gimė elektroninės muzikos mikro žanras, žinomas kaip „Vaporwave“ (liet. Garo banga). Šiame mikro žanre buvo naudojami semplai iš muzikos kūrinių, kurie skambėdavo liftuose, parduotuvėse, ložėse. Semplų tempas buvo gerokai sulėtinamas, vėliau prie jų pridedant papildomų reverberacijos efektų. Netrukus „Vaporwave“ pasiekė kitą lygmenį ir virto savotišku kultūriniu reiškiniu: muziką lydėdavo vizualizacijos, pasižyminčios populistinės kultūros ir kapitalizmo parodijomis, internetiniais meme‘ais, nostalgijos jausmu, 80-ojo dešimtmečio stilistika, anime, 8-bit ir kitais bruožais. Šią estetiką daug lengviau pajausti, nei apibūdinti. Džiugu, kad kompiuterinių žaidimų kūrėjams „Dynamic Media Triad“ pavyko ir pajausti, ir apibūdinti šio žanro estetiką žaidime „Broken Reality“.



Žaidimas pradedamas prisijungiant simuliuojant prisijungimą į serverį. Vos tik prisijungus, žaidėjas nukeliamas į spalvingą, nostalgija ir mažu poligonų ir pikselių kiekiu dvelkiantį pasaulį. Netrukus žaidėjui paaiškinama visa žaidimo esmė: naršyk po serverius ir rink like'us. Daugiau surinktų like‘ų reiškia daugiau galimybių ir didesnį vietovių naršymui pasirinkimą. Nuo pat pradžių žaidimas parodijuoja socialinių tinklų „patinka“ rinkimo maniją.

Žaidimas pradedamas turint tik vieną daiktą – „patinka“ simbolį, kuriuo naudojantis gali pamėgti kiekvieną reklaminę iškabą ar bendrauti su kitais žaidimo veikėjais. Nors žaidimo tikslas skamba gana banaliai, pačiame žaidime gausu galvosūkių. Dažnai tenka išradingai panaudoti vėliau gaunamus daiktus, kaip katana, kuria galima „kapoti“ virusus ir reklaminius langus, kursorius, kurio pagalba galima peršokti prie tam tikros vietos, fotoaparatas, kurio pagalba galima surinkti papildomų like‘ų ir pamatyti paslėptus galvosūkius, ir žymeklis, kuriuo naudojantis galima persikelti į pažymėtą vietą. Kreditinė kortelė žaidime skirta nepaliaujamo išlaidavimo manijai patenkinti ir pasipuikuoti. Tiesa, kartais ji naudinga ir vykdant įvairias pavestas užduotis (angl. quests), kad būtų galima progresuoti toliau.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!