2019 sausio 18, penktadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Ak...
2018-12-17, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 1 iš 2

Originalusis „XCOM“ kartelę užkėlė taip aukštai, kad iš esmės nei vienam iš imitatorių nepavyko pakartoti jo sėkmės. Naujasis „XCOM“ padarė kai ką geriau: įkvėpė naujų vėjų taktiniuose žaidimuose ėjimais. Įsivaizduokite tai kaip vajų produktų, įkvėptų „Gears of War“, tik tiek, kad įtaka yra gera ir dažniausiai gerai pritaikoma. Taip yra ir su „Mutant Year Zero: Road To Eden“.



„Mutant“ yra senas švediškas RPG, vietoje elfų ir orkų leidžiantis postapokaliptinėje Žemėje kautis mutavusiems žmonėms. Nuo jo kažkaip atskilo „Mutant Chronicles“, kurį būtų sunkoka paaiškinti. „Mutant: Year Zero“ yra naujausia originalo versija... o „Mutant Year Zero: Road to Eden“ yra pirmasis serijos kompiuterinis žaidimas! Jame jūs tampate stalkeriais, mutavusiais žmonėmis, klaidžiojančiais po užterštą zoną ir tempiančiais reikalingus daiktus į Arką, kurioje verda civilizuotas gyvenimas. Tačiau staiga dingsta svarbiausias Arkos inžinierius ir jūsų komanda išsiunčiama jo ieškoti.

Svarbu paminėti, kad tavo pirmieji stalkeriai Bormin ir Dux yra, atitinkamai, šernažmogis ir ančiažmogis.



Visos kalbos apie žaidimo panašumą su „XCOM“ sukasi aplink jo mūšius. Kiekvienas veikėjas per ėjimą gali atlikti po du veiksmus – tarkim, du kartus pajudėti – o atakos iš karto pabaigia tavo kareivio ėjimą. Yra užsitaisymai, yra nelabai veiksmingas overwatch, galios ir granatos. Beveik visada norėsi slėptis už priedangos, labai gerai būti aukščiau už taikinį, ir panašiai. Tiesa, vietoje pakankamai dinamiškai skaičiuojamos pataikymo tikimybės „XCOM“ čia ji yra rodoma skirsniais po 25%. Vadinasi, nereikės keiktis dėl prašautų 90% tikimybės šūvių, nes aukščiausias laiptelis kai dar gali nepataikyti yra 75% - vadinasi, tris kartus iš keturių.

Na, o, bet, tačiau MYZ ne tik seka „XCOM“ pėdomis, bet ir užsiima savitais patobulinimais. Jei tu nesi kovoje, tai tau ir nereikia judėti pagal langelius bei veiksmus, kaip kovoje. Ne, tyrinėji tu realiu laiku, ir du likę komandos nariai tave sekioja kaip NPC. Taip renki daiktus, klausaisi veikėjų pokalbių, tvarkaisi inventorių ir stengiesi neįmaknot į patrulį. O jei tokį visgi pamatai, tai gali savo stalkerius sukaišioti į priedangą ir šiaip patogias pozicijas.

Matai, MYZ kovos nėra nesibaigiančios, kaip „XCOM“. Vadinasi, galima naudojant tylius ginklus per vieną ėjimą sutvarkyt izoliuotą priešą ir jis neprikvies savo draugų. Taip išskabęs visokius po krūmus maklinėjančius žioplius būsi daug patogesnėje pozicijoje kautis su pagrindine priešų grupe. O net ir tada slaptumas leis tau užimti geriausias startines pozicijas.

Tai yra labai svarbu jei nori pačioje kovos pradžioje užversti tam tikrus svarbius priešus. Ghouls – žmonės atrodantys kaip STALKER žaidimo stalkeriais ir iškvėšę nuo gyvenimo zonoje – kartais turi robotus, užsilikusius nuo kryčio. Šie robotai gali prikelti – nors ir nepilna sveikata – kritusius ghouls. Dėl to gera mintis yra pradėt kovą nuo tokio roboto sunaikinimo. Priešai visada ar beveik visada bus individualiai stipresni už bet kurį tavo komandos narį, tad komandinis darbas ir ugnies koncentracija yra labai svarbūs.


Komentarai: 1-1   
Valtel, parašė 2018-12-18 12:02
Reitingas:0
Valtel
Labai įdomiai atrodo. Šiaip, kam prie širdies tokio žanro žaidimai, rekomenduoju Silent Storm. Ten dar žaismo prasme gilesnė serija.
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!