2019 sausio 17, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 6   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Nuotykių
Nealisa šešėlių šalyje
2018-12-06, parašė Grishnakh
Žaidimo įvertinimas: 7.0, puslapis 1 iš 2

Šiandieninėje, šimtatūkstantinėje ar net milijoninėje žaidimų rinkoje, kūrėjai turi stengtis, kad jų žaidimas nebūtų „dar vienas“ savo žanro atstovas ir nepasimestų bendroje masėje, kur jį greičiausiai žaistų tik užkietėję „indie“ stiliaus fanatikai, socialiniai keistuoliai ar kas nors atsitiktinai aktyvuotų per „Humble Bundle“ sistemą, dykai gavę jo kodą. Būtent tokioje situacijoje yra naujasis „Iris.Fall“ (kodėl viduryje nurpęsta padėti tašką – mįslė).

Iš pirmo žvilgsnio, „Iris.Fall“ tikrai patraukia akį savo detaliomis, kiek keistokomis, „Alisą narko..atsiprašau, PASAKŲ šalyje“ primenančiomis vizualizacijomis, leidžiančiomis suprasti, kad būtent jos bus vienas kertinių žaidimo šulų. Šioje vietoje, galbūt, galėčiau prikibti tik žaidėjo valdomos veikėjos bei ją persekiojančio katino, kurių judesiai galėtų būti sklandesni ir mažiau kapoti, nes šiuo metu situacija primena prabangų namą, kurio interjerui tiesiog pritrūko pinigų, dėmesio ar meilės.

Šioje vietoje nelabai sublizga pačio žaidimo istorijos pristatymas. Pradžioje, viso labo, mums parodomas tik trumpas – begarsis – žaidimo filmukas, kuriame tikriausiai(?) vaikų prieglaudoje gyvenanti mergaitė susapnuoja blogą sapną, seka juodą katiną, kuris ją nuveda į apleistą namą, kuriame nuo jos bando pabėgti kažkoks šešėlis. Tik tas namas, kaip atrodo, yra dideliausi rūmai ar net atskira magiška dimensija, sprendžiant pagal tam tikruose kambariuose esančių objektų gabaritus. O ją ten atvedęs katinas, būdamas tikras piktas katinas, turi neva atsitiktinai prabėgt, kažką nuverst ar sugadint. Ką, būtent, paskui mums reikia sutaisyti, tik tai nėra taip lengva, kaip gali pasirodyti.

Kitas „Iris.Fall“ šulas – įdomiai įgyvendintas užduočių/mįslių sprendimo būdas. Iš vienos pusės tai standartinis „nueik ten, paimk daiktą ir panaudok jį kitoje vietoje“, ar „sudėliok daiktus reikiama seka“ ir pan modelis. Iš kitos – žaidimas prie šio modelio prideda įdomią šešėlių mechaniką, leidžiančią tam tikrais momentais veikėjai laipioti ir naudotis šešėliniais objektais. Tai žaidimui tarytum suteikia papildomą dimensiją. Na, o užduočių sunkumas kyla malonia ir neperdėta kreive. Čia tikrai nebus taip, kad pirmajame epizode užduotys bus tarsi kelių metų vaikams skirtame žaidime, o antrajame frustracija liesis per kraštus. Vis tik, minėtosios užduotys ilgainiui pabosta. Taip, čia tikrai mėsgalius taškantis žaidimas ir jame nereiktų tikėtis nuolatinio veiksmo, tačiau pabaigęs užduotį greičiau pagalvodavau "Dar viena...".

Čia negaliu neprikibti prie vienos, itin nepatikusios žaidimo ypatybės: negalėjimo peržaisti jau pereitų lygių. Na, tai teoriškai padaryti galima, bet dėl žaidime esančios automatinio išsaugojimo funkcijos, įsijungus senesį lygį būtų prarandamas vėlesnis progresas. Uf.
Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!