2018 gruodžio 13, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 2   Registruotų vartotojų: 113178
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Klasiškas
2018-12-04, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 8.7, puslapis 1 iš 3

Kompiuteriniai žaidimai neturi labai daug simbolių, kuriuos galėtų atpažinti netgi tie, kas jų nežaidžia, bet brūkšninis kodas ant kaklo, juodas lagaminas ir raudonas kaklaraištis – tikrai vieni jų. Be to, žaidimų serija „Hitman“ buvo tokia sėkminga, kad net keliskart buvo persikėlusi į didįjį ekraną, tačiau tylusis, nuolat persikūnijantis žudikas, vis tik, geriausiai jaučiasi kompiuterinio žaidimo rėmuose. Ir tą dar vieną kartą puikiai įrodo naujausia serijos dalis „Hitman 2“, kuri neabejotinai patiks ilgamečiams gerbėjams, o ar privilios naujų gerbėjų – nežinia.



Verta pastebėti, kad naujasis „Hitman 2“ yra retas atvejis, kai žaidimų seriją sėkmingai ilgus metus vysto ta pati kūrėjų studija. Šiuo atveju – „Io Interactive“. Ši studija „Hitman“ žaidimus kuria nuo pat 2000-ųjų, kai pasirodė pirmoji dalis. Per šiuos 18 metų, naujausia dalis yra jau septintasis atskiras serijos žaidimas. Tad artėjame prie 20-to kultinės žaidimų serijos gimtadienio, kurį, sprendžiant pagal „Hitman 2“ kokybę ir tai, kaip žaidėjai visame pasaulyje jį priėmė, kūrėjai galės leisti sau atšvęsti įspūdingai.



Viena pagrindinių priežasčių, kodėl šiųmetis „Hitman 2“ yra geras ir pavykęs žaidimas yra ta pati, dėl kurios jis niekur negauna įvertinimo, didesnio už 8 ar 9 balus. Ta priežastis – pernelyg didelis panašumas į 2016 metais išleistą „Hitman“. Taip, dingo žaidimo epizodiškumas ir šįkart visus lygius gauname vienu kartu užuot žaidę atskiromis porcijomis po vieną lygį, bet visa kita išliko beveik identiška. Žaidžiant kartais net atrodo, 2016-ųjų ir šiųmetis „Hitman“ yra vienas ilgas žaidimas, o ne dvi atskiros dalys. Taigi, šioje vietoje ištikimi gerbėjai gali trinti rankomis, nes tai, kas labiausiai patinka šioje žaidimų serijoje bus galima išbandyti naujose vietovėse ir išgyventi naujus beprotiškus ir netikėtus scenarijus. Kita vertus, tie, kas iš „Hitman“ serijos tikėjosi kažko naujo to tikrai negaus – žaidimas eina pramintu keliu ir nė trupučio iš jo neišsuka.

Kita vertus, jeigu reikėtų išskirti pačią geriausią – ar labiausiai įtraukiančią – „Hitman 2“ savybę, tai irgi padaryti nesunku: peržaidžiamumas. Šiame žaidime šiuo metu yra 6 skirtingos lokacijos, kurių dalis – mažesnės, kita dalis – ženkliai didesnės, bet visas jas galima žaisti po tuziną kartų. Esmė tame, kad kūrėjai sugebėjo sukurti daug atskirų siužetinių linijų kiekvienoje lokacijoje, todėl labai tikėtina, kad jeigu pradedame vystyti kurią nors vieną, kitas galėsime išbandyti tik kartodami misiją. Tokiu būdu kiekviena misija ir lokacija mums pasiūlo mažiausiai po tris skirtingas istorijas bei perėjimo būdus, todėl 6 pagrindines misijas bei lokacijas galima drąsiai dauginti iš trijų. Taip pat kiekviename lygyje dar galima žaisti nesilaikant žaidimo siūlomų mažesnių scenarijų, o daryti viską taip, kaip patinka. Pavyzdžiui, pasiimti klasikinį pistoletą su duslintuvu ir prasliūkinus iki taikinio viską užbaigti viena kulka, be žodžių. Tokių pavyzdžių, kaip žaidėjas gali eksperimentuoti kiekvienoje misijoje yra aibė, tačiau įdomiausia, vis tik, žaisti pagal kūrėjų kruopščiai paslėptus scenarijus. Kaskart labai įdomu kiekvieną iš scenarijų atrasti – kartais užteks atsitiktinai pasiklausyti kokio nors pokalbio, o kartais – reikės tiesiog reikiamu laiku atsidurti reikiamoje vietoje.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!