2018 gruodžio 13, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 2   Registruotų vartotojų: 113178
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Pirštų miklumas
2018-11-20, parašė Grishnakh
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 2

Neseniai, vienai garsiai kompanijai paskelbus apie savo naująjį, tik mobiliems įrenginiams skirtą žaidimą, interneto platybėse kilo baisus šaršalas, kokie gi, vis tik, mobilieji žaidimai turi būti. Gal tokie, kurie savo kokybe kėsintųsi perspjauti vieną – kitą asmeniniams kompiuteriams skirtą žaidimą bei atitinkamai iš žaidėjų pareikalautų daug pasišventimo, dėmesio, laiko ir, neišvengiamai, pašonėj esančios elektros rozetės ar atsarginio kroviklio, o kai kuriais atvejais ir naujesnio telefono modelio? O gal tokie, kuriuos mieliau įsijungtume vietoj oro gaiviklių etikečių skaitymo ir išjungtume nespėjus nutirpti kojoms? Tikriausiai, vieningos nuomonės šiuo klausimu taip niekad ir nebus, o aš geriau papasakosiu apie vieną labai, labai paprastą ir atsipūtėlišką žaidimuką „Rapid Magic: Arcane Crystals“.

Turiu pripažinti, kad „SNES“ laikus menantys ir „JRPG“ vizualizaciją palaikantys mobilieji žaidimai niekuomet labai netraukdavo akies. Jau vien nuo įprastos „JRPG“ tekstų sienos šiaušiasi plaukai, o ir 1995 grafika situacijos tikrai nepagerina. Tačiau, viskam būna pirmas kartas. Ir jis tikrai nėra baisus, mat „Rapid Magic: Arcane Crystals“ mūsų nekankina ilgiausiom teksto sienom, o pats žaidimas vyksta gana sklandžiai.

Žaidimo naratyvas yra ganėtinai paprastas: mums reikia atgauti keturis magiškus kristalus ir taip išgelbėti pasaulį, o kiekvienas kristalas slepiasi vis kitokiame lygyje. Smagu tai, kad žaidimo lygiai yra ganėtinai įvairūs. Pavyzdžiui, pirmajame lygyje keliaujame pilies koridoriumi, antrajame po kalnus, o trečiajame jau skrendame padangėje.

Visa tai įgyvendinama laiko patikrintu, visiems gerai pažįstamu „sidescroller‘io“ principu. Tačiau vietoj mojavimo kirviu ar šokinėjimo per pakeliui pasitaikančius priešus, turėsime pirštu nupiešti atitinkamą simbolį, esantį virš priešo galvos. Silpnesni turės vieną, stipresni – du, kartais tris simbolius. Smagu tai, kad ekrane esant keliems priešams su tokiu pačiu simboliu, jį nupiešti užtenka vieną kartą. O ir patys simboliai ilgainiui tampa vis sudėtingesni: nuo vertikalaus brūkšnio iki atvirkščios G raidės. Tiesa, vietomis išlenda klaikokas „RNG“, pasiūlantis visą eilę identiškų simbolių.

Žaidimą paįvairina ilgainiui atsirandanti galimybė rinktis vieną iš kelių skirtingų veikėjų, kurių kiekvienas turi atitinkamą galią. Pavyzdžiui, perskristi per du priešus, jei matome, kad laiku nespėsime nupiešti reikiamų simbolių. Šalia to, žaidime taip pat galime rinkti monetas, už kurias galėsime nusipirkti įvairiausių daiktų: burtų lazdelių, nuolatinių, specialius veiksmus suteikiančių daiktų.
Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!