Saugok visus savo žaidimus vienoje vietoje - RAWG!
2018 lapkričio 15, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113160
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Svieto pabaigos pabaiga
2018-10-27, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 1 iš 2

Banner Saga yra tikrai unikali žaidimų serija. Kiekvienas gali pabandyt padaryt žaidimo pasaulį, dalinai paremtą pusiau nugirstais vikingų mitais. Bet Banner Saga jis jaučiasi ir artimas, ir šviežias. O trečiojoje dalyje mes pasineriame į tamsesnes jo paslaptis.



Viskas prasidėjo nuo mokesčių rinkėjų konvojaus, kurį medžioklis Rook ir jo duktė Alette lydėjo kelyje. Kartus su jais keliavo ir nemažai varl, išdidžių raguotų milžinų iš mirštančios rasės. Na, o saulė stovėjo susitingusi danguje, o dievai buvo mirę. Žodžių, dalykai buvo normaliai nenormalūs. Tačiau tada iš šiaurės vėl pradėjo veržtis ordos akmeninis apsirėdžiusių Dredge, pasaulio pabaigos gyvatė pradėjo griauti kalnus, o Dredge galiausiai atsekė pastoviai auganti tamsos siena. Dabar Rook (arba Alette) yra su visais konvojaus dalyviais (kiek prisijungė ir išgyveno kelionę) užsibarikadavę Aberrang, žmonių sostinėje ir paskutiniame mieste. Už sienų knibžda Dredge, o už jų nugarų auga tamsos siena. Tuo tarpu daug mažesnis konvojus – varl legenda Iver, burtininkė Juno ir jos mistiškai pasenęs asistentas Eyvind bei gauja Raven samdinių – traukia į tamsos širdį...



Kaip ir seniau, žaidimas yra iš esmės perskirtas į dvi dalis. Viena iš jų – kelionė su karavinu, sustojimai stovyklose, pokalbiai su žmonėmis ir siužetiniai sprendimai. Visai tai daro įtaką tai, ką galbūt neteisingai laikytume „mėsingaja“ žaidimo dalimi – taktiniams mūšiams. Juose teks su saujele savo rinktinių karių (dažniausiai) stoti prieš skaitlingesnes priešo pajėgas. Čia svarbu ne tik pergalė, bet ir žinomumo taškai, kurie vėliau leidžiami perkant daiktus ir maisto atsargas, bei keliant veikėjų lygius.

Taigi, kova. Prieš ją dažniausiai gauni išsirinkti ką iš savo grupės leisi į lauką. Ne visi kariai yra visada prieinami ir žaidimas kartais gali pateikti siurprizų (todėl, aišku, geriausia taškus paskleisti tarp didesnių skaičiaus karių, kad jų siužetas neatimtų). Jie tavo išstatyta seka veiks mūšio lauke. O ten pakaitomis su priešu aktyvuosite po vieną kovotoją. Viena bestija, vienas tavo pseudo-vikingas, kita bestija, kitas tavo pseudo-vikingas milžinas. Ir taip iki „Rampage“ fazės, kurioje, likus tik vienam oponentui, iniciatyvos eilė gerokai pasikeičia.

Visi kariai apsprendžiami pagrinde stiprybe ir šarvais. Stiprybė yra ir tavo gyvybės taškai ir žala. Vadinasi, jei turi 15 taškų, tai darai 15 žalos. Nelaimei, krentant stiprybei krenta ir tavo gebėjimas kirsti priešui. Kita vertus, tam yra šarvai. Jei tau neužtenka smarvės – tavo stiprybė mažesnė už priešo šarvus – tai žalos nepadarysi. Tačiau tam yra galimybė kaip tik pulti šią priešo gynybinę pusę vietoje sveikatos. Šioje vietoje atrodytų, kad kovos sprendimas trivialus: eini su savo stipriausiu kariu ir kapoji visų šarvus, o visi silpnesni iš paskos eina ir bado minkštasias kūno vietas. Bet kūrėjai gudresni: tavo gebėjimą apgadint apsaugą lemia dar kitas rodiklis. Tad labai svarbu pagalvoti apie tokius dalykus keliant savo veikėjų lygius.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!