Saugok visus savo žaidimus vienoje vietoje - RAWG!
2018 lapkričio 15, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 4   Registruotų vartotojų: 113160
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Žanro pasididžiavimas
2018-10-22, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 9.5, puslapis 1 iš 4

Ilgiau žaidimais besidomintys žaidėjai tikriausiai pastebėjo, kad jau kurį laiką vienos žinomiausių muštynių žanro žaidimų serijos „SoulCalibur“ fronte buvo gana tylu. Kažkuriuo metu jau buvo pradėję atrodyti, kad dabartinė konsolių karta taip ir nebesulauks naujo „SoulCalibur“ žaidimo, o tai atrodė išties apmaudu, nes „SoulCalibur V“ buvo išleistas jau prieš 6 metus. Bet šeštoji dalis vis tik pasirodė ir, kai pagalvoji, tie šešeri metai tikrai nepraėjo veltui – kūrėjai ne tik išgrynino savo sėkmingos serijos formulę, bet ir pridėjo į ją visiškai naujų nežinomųjų, kurie iškelia ne tik garsiąją seriją, bet ir visą muštynių žanrą į kitą lygį.



Iš tikrųjų, šis žaidimas yra labai simboliškas, nes pirmasis „SoulCalibur“ žaidimų arkadoms bei kiek vėliau to meto namų konsolei-lyderei „Dreamcast“ pasirodė 1998 metais, t.y. lygiai prieš 20 metų. Tad galima teigti, jog naujoji serijos dalis „SoulCalibur VI“ yra puiki dovana tiek žaidėjams, tiek pačiai serijai sukakties proga. Kaip bebūtų, 20 metų išgyvena ir subrandina net 6 pagrindines (ir vieną šalutinę, skirtą PSP konsolei) dalis toli gražu ne kiekviena kūrėjų studija bei ne kiekviena žaidimų serija. Beje, tikslumo dėlei pirmą, antrą ir trečią dalis kūrė studija „Namco“, o ketvirtą, penktą, šalutinę „SoulCalibur: Broken Destiny“ bei šią – „Namco Bandai Games“ darinys. Prie visos šios informacijos labai norisi pridėti sakinį, kad ši kūrėjų jau dvidešimtmetį puoselėjama muštynių serija yra viena nuosekliausiai augančių ir tobulėjančių žaidimų serijų apskritai.



Pradėti apžvalgą lengviausia yra nuo to, kas šeštoje dalyje nepakito ir išliko visiškai taip pat. Tai – jau dvidešimt metų puikiai veikianti kovų sistema, kuri be savo funkcionalumo iš kitų muštynių žaidimų visą laiką išsiskyrė ir tuo, kad veikėjai čia kaunasi su skirtingais šaltaisiais ginklais. Taigi, gera žinia yra ta, kad šeštoji serijos dalis vis dar tokia pati sklandi ir lengvai prieinama, bet sunkiai įvaldoma. Tai yra praktiškai bet kas, prisėdęs prie konsolės, gali spausti pirmus pasitaikiusius mygtukus ir jo valdomi veikėjai atliks netgi sudėtingus veiksmus. Kita vertus, kuo ilgiau praleidi laiko prie žaidimo, tuo labiau matai, kad jo kovos mechanika yra gili ir sudėtinga: čia galima į kovą įdėti ir labai daug pastangų, o pergalę išplėšti tik apskaičiavus į priekį tiek laiką, kada galima saugiai pulti varžovą, tiek judesius, kuria kryptimi judėti. Tačiau žaidime visų sugrįžtančių žaidėjų laukia ir dar geresnė žinia: naujos mechanikos. Su šia dalimi kūrėjai pristato naujus specialius judesius, kurių atlikimui išnaudojamas kovų metų kaupiamas energijos stulpelis arba labai netikėtą, bet puikiai čia tikusį kovos režimą, kurio metu sulėtėja laikas ir žaidėjas turi pasirinkti, kurį nors mygtuką, tą pati padaro ir varžovas, o kiekvieno tokio susidūrimo baigtis nulemiama panašiai kaip „vaskinant“.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!