2019 sausio 18, penktadienis.   Games.lt naršo: 6   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Bėgiai
2018-12-16, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 7.0, puslapis 1 iš 2

Šimtai žaidimų kūrėjų yra bandę iš naujo išrasti „Diablo“ formulę ir pritraukti žaidėjus prie lakstymų po požemius. Nemažai daliai nepasisekė, ir dabar pakelės yra nuklotos „Dungeon Siege III“ lavonais. „Book of Demons“ imasi šio iššūkio iš visiškai kitokios perspektyvos.



Tiesą pasakius, žaidimo pavadinimas yra apgaulingas. Jį įsijungęs sužinosi, kad iš tikrųjų tu leidiesi į legendinį „Vault of Awesome,“ kuriame saugomos didžiausios pasaulio istorijos. „Book of Demons“ tėra pirmoji iš jų. Ir kadangi ji kažkiek mėgdžioja „Diablo,“ tai galima tikėtis, kad kitos knygos – jei bus kitų knygų – leisis į šiek tiek kitokių žanrų nuotykius. Virš viso to kabo „Return 2 Games“ ženklas – turbūt nebloga buvo mintis jo nenaudoti marketinge. Na, o kalbant apie paties žaidimo istoriją, tai tavo herojus grįžta į gimtąjį kaimelį, kuriame iš katedros dingo vyskupas, tad dabar iš po žemių lenda visokie baisūnai. Tau teks juos sugrūsti atgal.



Kaip vyksta tas demonų ir pašlemėkų kapojimas? Ant bėgių. Šiame žaidime požemių tyrinėjimas – tradicinis lakstymas – yra beveik panaikintas. Vietoje to, tavo veikėjas juda vėžėmis ir automatiškai kapoja arti esančius priešus. Tu gali liepti jam judėti pirmyn ar atgal, ar pasukti išsišakojamuose, tačiau nėra to įprasto lakstymo. Pėdsakai žymi, kuriomis vėžėmis jau keliavai – o auksiniai pėdsakai rodo, kad prieš tai buvusią teritoriją jau pilnai ištyrinėjai/apvogei. Be to, automatinis priešų kapojimas yra ganėtinai lėtas, ir tai gali pagreitinti pats spaudinėdamas ant jų kursuriomi. Šitaip yra iškrapštomas ir lobis. Iš esmės, tai kaip ir strymlainintas požemių nardymas.

Kaip ir pridera geram „Diablo“ tipo žaidimui, tavo veikėjas galės rasti vis naujesnių ir geresnių daiktų naudojimui – jie visi rodomi kaip kortos. Tam, kad kariai neinvestuotų visko vien tik į sveikatą ir kapojimą, magiški daiktai reikalauja jiems atidėti tam tikrą manos kiekį. Kai kurios kortos veikia pasyviai, o kitos reikalauja aktyvaus naudojimo ir užtaisų rinkimo (taip veikia, pvz., sveikatos buteliukai). Požemy randami lobiai keliauja į katilą kaime, iš kurio gali ištraukti prizus. Kuo ilgiau kemši katilą, tuo didesniu prizus gali gauti, bet katilo turinys išgaruoja, jei veikėjas miršta. Štai tau ir rizika.

Vienas įdomiausių žaidimo bruožų tai požemių generavimas. Tiksliau, požemis čia tau sukuriamas pagal tai, kiek laiko ruošiesi žaisti. Tai leidžia žaidimui nustatyti, kiek zonų reikės sumesti, kokių priešų sutiksi ir kokios galimybės yra rasti geresnių daiktų. „Book of Demons“ mokosi iš tavo žaidimo stiliaus ir galiausiai gali geriau pakoreguoti generavimą pagal tavo įgūdžius.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!