Prisimenu jog rašydamas apie trečiąją „Sorcery“ knygos – žaidimo dalį skundžiausi laginančia asmeninių „master race“ kompiuterių platforma, mat ketvirtąją šios serijos instaliaciją jau kuris laikas buvo galima išbandinėti „iOS“ platformoje, o, štai, į PC rinką žaidimas atkeliavo tik po gerų kelių mėnesių. Vienaip ar kitaip, prieš pradedant žaisti šią dalį tikrai pirmiausiai rekomenduočiau išbandyti senesnes, kurios ne tik supažindina su žaidimo istorija (trečioji dalis yra tiesioginis pirmosios ir antrosios pratęsimas), bet ir su pagrindinėmis kovos bei kitokiomis mechanikomis. Taip pat įdomu ir tai, kad žaidimas leidžia importuoti prieš tai žaidime buvusių veikėjų profilius, taip suteikdamas dar didesnį tęstinumo jausmą.

Turbūt pats pagrindinis mus kankinantis klausimas yra „o tai kas gero ketvirtojoje dalyje?“. Ar nebus taip, kad į tokį solidesnį skaičių išsiplėtojęs žaidimas nebeturės ką pasiūlyti?
„Sorcery! Part 4“ prasideda beveik ten pat, kur baigiasi pirmosios trys dalys. O problema, kaip bebūtų keista, ta pati – vėl dingsta karūna, kurią neva turi magiškoje, spąstų pridėliotoje pilyje laiko raganius. Tad šios ieškotis leidžiasi tie patys du veikėjai: karys arba magas. Galbūt suvokdami, kad nauji žaidėjai turės sveiko proto nešokti prie ketvirtosios dalies prieš tai nepabandę ankstesnių, žaidimo kūrėjai mūsų nebevargina įvairiausiais apmokymais ir daugiau leidžia suktis patiems.

Taigi, pirmiausiai pastebėsime pasikeitusį pasaulio žemėlapį, dabar kylantį į visas tris dimensijas. Tai, priešingai nei senesnėse versijose, žaidimui suteikia daugiau įdomumo, kadangi veiksmas pagrinde suksis būtent minėtame žemėlapyje. Iš tiesų, tokia 3D naujovė tarytum primena stalo vaidmenų žaidimo dioramą, leidžia labiau įsijauti į istoriją, veikėjo vaidmenį.

Tačiau nors žaidime apstu įvairiausių naujovių, pats procesas išlieka daugiau nepakitęs: darome vieną iš kelių pasirinkimų (ne, nepaisant to, kad žaidimo apibūdinime minimas laisvas keliavimas, to daryti negalėsime ir būsime apsiriboti kelių pasirinkimų) ir žiūrime, kaip stipriai tas pasirinkimas nusprendė mus nubausti, o itin retais atvejais – apdovanoti. Tiesa, ketvirtojoje dalyje niekur nedingsta galimybė atsukti visus ėjimus atgal, tad gavę labai nepatikusį pasirinkimą jį galėsime pakeisti kitu. Žinoma, negalima nepaminėti ir galybės naujų priešų, kurie, atrodo, tapo šiek tiek protingesni bei eilės iš keblesnių situacijų padedančių išlipti burtų. Dar viena anksčiau nepastebėta naujovė yra galimybė pakartoti tam tikrus savo veiksmus. Pavyzdžiui, jeigu seniau po vieno pasirinkimo galėdavo keliauti tik tiesiai, o atgal sugrįžti tik atsukę visą žaidimo laiką, tai dabar visam šitam reikalui suteikia daugiau laisvės. Pavyzdžiui, tą patį urvą galėsime aplankyti kelis kartus iš eilės, jei jame nebus kokio nors veiksmo, dėl kurio to negalėtume padaryti fiziškai (pavyzdžiui, veikėjas ten nieko vertingo neberas).

Be abejo, naujoje žaidimo dalyje rasime įvairiausių naujų priešų, o patekę į pilį susidursime su nauja mechanika, leisiančia apsimėtinėti kitais veikėjais, nuo ko priklausys pakeliui sutiktų veikėjų reakcija. Beje, „Sorcery! Part 4” taip pat turi ne vieną, o net kelias galimas pabaigas.
Visumoj, „Sorcery! Part 4” su ketvirtaja dalimi tikrai neišikvėpė: nauji priešai, naujas žemėlapio dizainas, nauja mechanika bei nauji burtai, apipinti įtraukiančios ir nepaleidžiančios istorijos.