Nežinomų, potencialiai gyvenamų kosminių planetų tyrinėjimas, ko gero, žmonės pradėjo traukti nuo tada, kai jie tik sužinojo apie galimą (pažymiu, galimą) pastarųjų egzistavimą. Savaime suprantama, kompiuteriniai žaidimai – vienas puikiausių būdų , leidžiantis žmonėm patirtį šį ‘malonumą’: nuo namų bei fermų statymo, iki ateivių šaudymo. Tačiau bene visi turi kažkokį bendrą bruožą – toje planetoje atsidūręs erdvėlaivis beveik visada sudūžta.

Na, o kaip veiksmas rutuliojasi paskui, kaip jau minėjau, priklauso nuo pačių žaidimo kūrėjų. Taigi, „Breached“ į šią ‘problemą’ pažvelgia kiek kitokiu neįprastu būdu. Iš tiesų, „Breached“ tai lyg atvirkštinis „This War of Mine“ kuriame stengiamės ne kuo ilgiau išlikti, o išlikti bent tam tikrą dienų kiekį, arba per duotąsias dienas spėti atlikti būtiniausius darbus, nuo kurių priklausys tolimesnis išgyvenimas.

Taigi, žaidimą pradedama kiek įprastai neįprastu būdu: pagrindinis veikėjas žadinamas po ilgo stazės miego (kiek daug kartų tai jau matyta…). Tačiau vietoj išskydusio vaizdo ir svirduliuojančios kameros mus pasitinka konsolinės komandos, aktyvuojančios visas gyvybines funkcijas bei pasakančios, ką toliau reikės daryti. Na, o visas veiksmas vyks per kompiuterio interfeisą, kuriame galėsime rinktis kokius veiksmus tą dieną norėsime atlikti.

Vienas pagrindinių, ar ko gero pats pagrindinis veiksmas – drono siuntimas į aplink esančias teritorijas, kad šis rinktų resursus. Įdomiausia ir smagiausia tai, kad 200 kilometrų per valandą greitį išvystantį ir beveik gravitacijos nepaisantį droną galėsime valdyti patys.

Nebūtų tai išgyvenimo žaidimas, jei užtektų skraidyti aplink bei rinkti būtiniausias medžiagas. Pasirodo, planetoje veikia keistos gravitacinės (ar kažkokios kitokios) anomalijos, kurios yra ne tik statinės, bet, atrodo, turi keistą ir greičiausiai piktą aplinkinio pasaulio suvokimą, lyg kokios juodosios skylės, siekiančios mūsų valdomą droną įtraukti į save.

Visai tai žaidimą daro tikrai ne pačiu lengviausių, kadangi norėdami išvengti kliūčių turime labai taikliai atitaikyti laiko tarpą, kartais ieškoti laisvų vietų ar kitų kelių ir panašiai. Laimė, kad praradę droną vėliau galėsime siųsti naują, tačiau tai kainuos energijos atsargas, o kartu – brangų išgyvenimui skirtą laiką.

Visgi, žaidime nors žaidimas padarytas tikrai puikiai, jame galima mėgautis lakstydami po apleistus kraštovaizdžius, kūrėjų įdėtas informacijos kiekis bei matomas noras žaidimą padaryti giliu, įtraukiančiu, šiuo atveju vietomis padarė tiesiog pernelyg daug komplikuotu. Ar ir po jau matytas aplinkas trečią kartą lakstyti…pasidarė ne taip smagu. Apskritai, „Breached“ yra keistuolis, todėl labiausiai turėtų patikt tokiem patiem keistuoliam, mėgstantiem tokius pačius keistus, gal kiek nurautus žaidimus.