2018 gruodžio 13, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113178
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Sportas
2018-11-27 13:02, parašė Robork (Pradedantysis, parašė žinučių 162), perskaitė 386 ,
Tema galioja iki 2019-06-13

Sveiki, norėjau pasiprašyti jūsų konsultacijos. Artėja fizinio parengtumo testas, reikalavimai: 42 atsispaudimai per 2 min, 53 atsilenkimai per 2 min, 3 km per 15 minučių. Kolkas įtilpti sekasi labai sunkiai, gal būtų kokių patarimų iš jūsų pusės? P.S. testą laikysiu gruodžio 11 dieną.
Reitingas: 0
Atsakyti
Kitos temos
Atsakymai:  1-14    Autorius
  komentaras 11.27 16:37, 1 žinutė iš 14 turbinis__darzas
Ziurint ka reiskia tas "įtilpti sekasi labai sunkiai". Jeigu visiskai neitelpi, tai per dvi savaites stebuklu nesitikek. Per dvi savaites drastiskai pagerinti rezultatus praktiskai neimanoma.
turbinis__darzas
Naujokas
Parašė žinučių: 552
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:1
  komentaras 11.27 16:58, 2 žinutė iš 14 Robork
Iš 20 iki 42
Robork
Pradedantysis
Parašė žinučių: 162
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:0
  komentaras 11.27 17:47, 3 žinutė iš 14 djmindziulis
Su sportu buna is pat pradziu rezultatai stipriai ir greitai pakyla, o pasiekus tam tikra lygi, kyla zymiai leciau. Patarimas butu daryt dazniau, bet leisk ir kunui pailseti. plius nenueik i FIZO su skaudanciais raumenimis
djmindziulis
Senbuvis
Parašė žinučių: 1374
Narys Rekomenduoja:
Reitingas:2
  komentaras 11.28 00:36, 4 žinutė iš 14 Bottle
Paprastai daryk kasdien karta po tuos pratimus max kiek iseina ir pries testa duok 72h pailsek kad atsigautum. Butinai pailsek nes tada ir bus didziausias suolis jegos.
Bottle
Pradedantysis
Parašė žinučių: 783
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:0
 Skaityti  komentaras 11.28 15:08, 5 žinutė iš 14 FanTaz
realai jai esi grybas tai niekas nepades iskyrus chytinimas
nr1 nuspirk salbutamolio , nedaug kainuoja, pasipusrki palauki 10-15 min ir deguonies bus per akis
nr2 . kalk animal pak ar panasius vitaminus/mineralus/aminus kompleksus
nr3 nemalk sudo ir daryk extreme paratymus , matai raumenys neauga nuo kruvio, jie auga nuo persytempimo ir labai greito, padaryk dafyga labai greitu atsilenkimu, ir tada jai dar bus jegos pamink dviraty iki pakol visai luzes busi, ir tada dvi dienas esk baltymus/ vitamina c , kad regeneruotum ir vel per naujo peristempk
nr4. saip tu slabakas matau, tai problema gal biski su istverme su tavim kuri daznai buna levo deguonies naudojimo piezastis, pradek atliki kevapavimo pratimus , kaip kad, pakisk galva po vandeniu ir bandyk kuo ilgiau laikyt ir taip kiek iseina velgi iki kol nebegalesi daugiau, ir dar daryk labai gylaus kvepavimo pratymus , kad labai labai stypriai ir gyliai kvepuoji iki kol galva prades suktis, pvz vienus pratimus viena diena kitus kita diena
FanTaz
Paparacis
Parašė žinučių: 8784
Narys Rekomenduoja:
Reitingas:-3
  komentaras 11.29 09:27, 6 žinutė iš 14 Robork
FanTaz rašė:
realai jai esi grybas tai niekas nepades iskyrus chytinimas
nr1 nuspirk salbutamolio , nedaug kainuoja, pasipusrki palauki 10-15 min ir deguonies bus per akis
nr2 . kalk animal pak ar panasius vitaminus/mineralus/aminus kompleksus
nr3 nemalk sudo ir daryk extreme paratymus , matai raumenys neauga nuo kruvio, jie auga nuo persytempimo ir labai greito, padaryk dafyga labai greitu atsilenkimu, ir tada jai dar bus jegos pamink dviraty iki pakol visai luzes busi, ir tada dvi dienas esk baltymus/ vitamina c , kad regeneruotum ir vel per naujo peristempk
nr4. saip tu slabakas matau, tai problema gal biski su istverme su tavim kuri daznai buna levo deguonies naudojimo piezastis, pradek atliki kevapavimo pratimus , kaip kad, pakisk galva po vandeniu ir bandyk kuo ilgiau laikyt ir taip kiek iseina velgi iki kol nebegalesi daugiau, ir dar daryk labai gylaus kvepavimo pratymus , kad labai labai stypriai ir gyliai kvepuoji iki kol galva prades suktis, pvz vienus pratimus viena diena kitus kita diena


Tu dužes esi  plačiai šypsosiddd, aš anksčiau padarydavau juos be problemų, praėjo pora metų, apsileidau, reikia atsistatyti ir tiek. Kolkas ir gym'e sekasi gerai, jeigu kažkas dar kažką patars malonu bus išgirsti.  šypsosi
Robork
Pradedantysis
Parašė žinučių: 162
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:0
  komentaras 11.29 20:13, 7 žinutė iš 14 *Bl0gaz
Čia kariuomenės fizo?

Dėl patarimų, tai visų pirma anksčiau reikėjo pradėt sportuot, ruoštis, o ne likus porai savaičių.

Atsispaudimai - kasdien, geriausia ryte, padaryk tris serijas atsispaudimų. Daryk 80 proc. kiek maksimaliai padarai. Jei padarai 10, tai daryk 8. Tarpai tarp serijų 3 minutės. Vakare hantelius pakilnok arba turnikas. Šeštadienį sekmadienį nedaryk.

Atsilenkimai - daryk įvairiausius atsispaudimų variantus, bet kas svarbiausia yra užlaikymas, susilenki, pabūni įsitempes 3 sek., atsilenki po to vėl kartoji. Irgi daryk taip pat kaip su atsispaudimais, 80 proc. maksimalaus skaičiaus su pertraukom.

Begimas - per 15min ganėtinai nesunku prabėgt, turbūt geriausia būtų tau prasibėgt tris km, žiūrėt koks tempas. Tarkim jei 05min 05sek per kilometrą, tai kitą bėgimą bėk, kad tempas būtų 05min 03sek per kilometrą. Taip ir užsivarysi.

Sėkmės.
*Bl0gaz
Skaitovas
Parašė žinučių: 575
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:2
  komentaras 11.30 16:16, 8 žinutė iš 14 Robork
*Bl0gaz rašė:
Čia kariuomenės fizo?

Dėl patarimų, tai visų pirma anksčiau reikėjo pradėt sportuot, ruoštis, o ne likus porai savaičių.

Atsispaudimai - kasdien, geriausia ryte, padaryk tris serijas atsispaudimų. Daryk 80 proc. kiek maksimaliai padarai. Jei padarai 10, tai daryk 8. Tarpai tarp serijų 3 minutės. Vakare hantelius pakilnok arba turnikas. Šeštadienį sekmadienį nedaryk.

Atsilenkimai - daryk įvairiausius atsispaudimų variantus, bet kas svarbiausia yra užlaikymas, susilenki, pabūni įsitempes 3 sek., atsilenki po to vėl kartoji. Irgi daryk taip pat kaip su atsispaudimais, 80 proc. maksimalaus skaičiaus su pertraukom.

Begimas - per 15min ganėtinai nesunku prabėgt, turbūt geriausia būtų tau prasibėgt tris km, žiūrėt koks tempas. Tarkim jei 05min 05sek per kilometrą, tai kitą bėgimą bėk, kad tempas būtų 05min 03sek per kilometrą. Taip ir užsivarysi.

Sėkmės.


Ačiu tau už palinkėjimą, taip kariuomenės, KASP. Reikia laipsniui, darau kaip ir sakei, bet paskutinis set'as max kol nepakylu, einasi gerai, varau prisitraukimus ir t.t. gym'e, bet jeigu jau skauda raumenis tai nėra įspėjimas apsiramint kelioms dienoms, nors ir laikas nėra mano naudai?
Robork
Pradedantysis
Parašė žinučių: 162
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:0
  komentaras 12.02 15:25, 9 žinutė iš 14 eivyses
djmindziulis rašė:
Su sportu buna is pat pradziu rezultatai stipriai ir greitai pakyla, o pasiekus tam tikra lygi, kyla zymiai leciau. Patarimas butu daryt dazniau, bet leisk ir kunui pailseti. plius nenueik i FIZO su skaudanciais raumenimis


Kad nenueitum su skaudančiais raumenimis: Juos gali skaudėti nuo 2 iki 4d, priklauso nuo treniruotės įtemptumo. Patarčiau paskutines dvi-tris dienas nesportuoti, prieš FIZO
eivyses
Vietinis
Parašė žinučių: 821
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:1
  komentaras 12.02 15:26, 10 žinutė iš 14 eivyses
Robork rašė:
*Bl0gaz rašė:
Čia kariuomenės fizo?

Dėl patarimų, tai visų pirma anksčiau reikėjo pradėt sportuot, ruoštis, o ne likus porai savaičių.

Atsispaudimai - kasdien, geriausia ryte, padaryk tris serijas atsispaudimų. Daryk 80 proc. kiek maksimaliai padarai. Jei padarai 10, tai daryk 8. Tarpai tarp serijų 3 minutės. Vakare hantelius pakilnok arba turnikas. Šeštadienį sekmadienį nedaryk.

Atsilenkimai - daryk įvairiausius atsispaudimų variantus, bet kas svarbiausia yra užlaikymas, susilenki, pabūni įsitempes 3 sek., atsilenki po to vėl kartoji. Irgi daryk taip pat kaip su atsispaudimais, 80 proc. maksimalaus skaičiaus su pertraukom.

Begimas - per 15min ganėtinai nesunku prabėgt, turbūt geriausia būtų tau prasibėgt tris km, žiūrėt koks tempas. Tarkim jei 05min 05sek per kilometrą, tai kitą bėgimą bėk, kad tempas būtų 05min 03sek per kilometrą. Taip ir užsivarysi.

Sėkmės.


Ačiu tau už palinkėjimą, taip kariuomenės, KASP. Reikia laipsniui, darau kaip ir sakei, bet paskutinis set'as max kol nepakylu, einasi gerai, varau prisitraukimus ir t.t. gym'e, bet jeigu jau skauda raumenis tai nėra įspėjimas apsiramint kelioms dienoms, nors ir laikas nėra mano naudai?


Dėl raumenų skausmo, jei skauda raumenis, sumažink tą dieną treniruotės krūvį. Taip pat, valgyk labai daug baltymų (mėsa, žuvis, varškė, kiaušiniai), tai padės tavo raumenims greičiau atsigauti ir sustiprėti
eivyses
Vietinis
Parašė žinučių: 821
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:1
  komentaras 12.02 20:35, 11 žinutė iš 14 FanTaz
Robork rašė:
Tu dužes esi  plačiai šypsosiddd, aš anksčiau padarydavau juos be problemų, praėjo pora metų, apsileidau, reikia atsistatyti ir tiek. Kolkas ir gym'e sekasi gerai, jeigu kažkas dar kažką patars malonu bus išgirsti.  šypsosi

neduzes as o sakau kaip yra, kas is to ka seniau dariai , esme kas dabar yra, jai DNR loto istraukiai mazai sugadinta raumenu coda tai ir turiu problemu
reikes matyt tau pirkti
https://www.nextbigfuture.com/2017/11/diy-bioh...

p.s. saip as biochemikas tai is visus cia sulytu patarimu as bent jau is tikro zinau ka sakau  plačiai šypsosi o ne comopolitan lygio ismintis
FanTaz
Paparacis
Parašė žinučių: 8784
Narys Rekomenduoja:
Reitingas:-2
  komentaras 12.02 21:30, 12 žinutė iš 14 turbinis__darzas
FanTaz rašė:
Robork rašė:
Tu dužes esi  plačiai šypsosiddd, aš anksčiau padarydavau juos be problemų, praėjo pora metų, apsileidau, reikia atsistatyti ir tiek. Kolkas ir gym'e sekasi gerai, jeigu kažkas dar kažką patars malonu bus išgirsti.  šypsosi

neduzes as o sakau kaip yra, kas is to ka seniau dariai , esme kas dabar yra, jai DNR loto istraukiai mazai sugadinta raumenu coda tai ir turiu problemu
reikes matyt tau pirkti
https://www.nextbigfuture.com/2017/11/diy-bioh...

p.s. saip as biochemikas tai is visus cia sulytu patarimu as bent jau is tikro zinau ka sakau  plačiai šypsosi o ne comopolitan lygio ismintis


Gal dar ir lietuviu kalbos filologas esi?
turbinis__darzas
Naujokas
Parašė žinučių: 552
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:3
  komentaras 12.10 12:08, 13 žinutė iš 14 Robork
Fizo atkeltas į sausio mėnesį. Laiko turiu daugiau..  šypsosi
Robork
Pradedantysis
Parašė žinučių: 162
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:0
  komentaras 12.12 02:07, 14 žinutė iš 14 Bottle
kiek jau padarai?
Bottle
Pradedantysis
Parašė žinučių: 783
Kandidatas Rekomenduoja:
Reitingas:1
Atsakymai:  1-14   
Atsakyti
Kitos temos