2019 sausio 18, penktadienis.   Games.lt naršo: 7   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Blogeris
Blogeris Mek [329]
Žaidžiu.
Įrašų: 452
Aplankė : 44192
Prenumeruoti blogo įrašus 
Kita gyvenimo pusė. Half-Life 2.
2012-05-12, Aplankė: 1207
Prieš kelias savaites pirmą kartą perėjau „Half-Life 2“ (yey... beveik 8 metai nuo jo pasirodymo!). Ir žinot  ką? O gi tai, kad tai velniškai geras žaidimas! Beveik visuose vietose, kur „Half-Lifeturėjo bėdų, ši, antroji žaidimo dalis, visas jas užtaiso. Nuostabu!

Visgi, vienas trūkumas lieka neištaisytas - Gordono tylėjimas. Iš vienos pusės suprantasm toks kūrėjų pasirinkimas, bet iš kitos pusės... na, keistokai atrodo, kai visi Gordonui kažką sako, o tas vis tyli... bet dar keisčiau, kad niekas nepasidomi, kodėl... Keisčiausia, kad šį trūkumą aš supratau tik žaisdamas  „Secret World“ žaidimą, kuriame veikėjas taip pat tyli, tačiau ten skirtingai nei „Half-Life 2“ bent jau dialogais užsimena apie šią nekalbėjimp priežastį (veikėjo mažakalbystė). Na, o „Half-Life 2“  atrodo kartais visiškai taip, kaip kiti veikėjai kalbėtų su Gordunu tarsi su siena... Dėl to manau, kad „Half-Life 3“ šis, vienas iš paskutiniųjų žaidimo trūkumų bus kažkaip ištaisytas ir paaiškinta Gordono tylėjimo priežastis arba atsiras kažkokie pasirenkamieji dialogai... Oh... prisisvaigau... na, bet būtų tikrai malonu iš „Valve“ pusės... :D


 

Atgal

Einantis_pro_saly
Einantis_pro_saly, parašė 2012-05-12 21:34
Na va,pagaliau  mirkt taip ir toliau MEK,seniai to laukiau ,kol kazka rimtesnio apzvelgsi .
D1GIX
D1GIX, parašė 2012-05-12 21:38
Reiks išbandyti Half Life seriją.
Sakarai
Sakarai, parašė 2012-05-12 21:53
O man tas jo tylėjimas nekliūna tas pats ir per Cod žaidimus neskaitan black ops visi tyli kaip sienos.
gor
gor, parašė 2012-05-13 06:50
Zmogau dar ep1 yra ir ep2 ir visi nuostabus zaidimai siulau ir tuos isbandyti  mirkt P.S gera apzvalga
PATR10T
PATR10T, parašė 2012-05-13 08:47
Jeigu Gordonas prakalbetu, tada jau butu visos serijos self-treason.
Dantistas
Dantistas, parašė 2012-05-13 09:42
Jei Gordonas pradėtu kalbėti, žaidimo malonumas stipriai kristu.
Gordono tylėjimas yra vienas iš mano mėgstamiausių dalykų half life serijoje, nes tokiu būdu kiekvienam žmogui, kuris žaidžia half life, viskas atrodo skirtingai, nes taip leidžiama žaidėjui pasijusti kaip pačiu Gordonu, suteikti jam bent kokį balsą, bei suteikti jam savą asmenybę. Jau nekalbant apie tai, kad Gordono reakcijos į kiekvieną įvykį kiekvienam žaidėjui atrodo skirtingos. Jei tau atrodo kad Gordonas visą laik tyli, bei su tavim kalba kaip su sieną, tai neturi fantazijos.
Jei Gordonas pradėtų kalbėti, aš stipriai nusivilčiau.
Develop32
Develop32, parašė 2012-05-13 10:56
Tikrai, Gordono tylėjimas - jokiu būdu ne trūkumas. Sekančioj daly jei šitai "ištaisys", eina jie velniop  plačiai šypsosi
Xerxus
Xerxus, parašė 2012-05-13 13:00
Kai kada, pvz., dramatiškoje akimirkoje, žaidėjui leidžiama tsg būti šalia nereikalaujant iš jo atsakymo...
Alyx, kuri labai pagyvina žaidimo atmosferą, visada kalbi, tačiau žaidėjui kartas nuo karto "netiesiogiai liepiama" per situacijas pabūti šalia jos, kurti tą, kad ir kaip tai skambėtų, emocinį ryšį su jos personažu.

Man Gordono tylėjimas visada buvo priimtinas, o kūrėjams - reikalingas kaip įrankis suteikti žaidėjui galimybę pačiam įsijausti į veikėją.

Nemanau, kad kūrėjai ryžis prakalbinti Gordoną  šypsosi didelei daliai tai nepatiktų ir tiesiog iššoktų iš konteksto. Nes tiek metų prabuvus nebyliu, būtų netikėta girdėti jį kalbant.

Beje, kad Valve ir mėgsta juodo jumoro perliukus savo žaidimuose, iškalba Gordonui įneštų ne atsakingo už žemės išlikimą žmogaus įvaizdį, bet atvirkščiai - daugiau plevėsiškumo.

Tam Alyx ir kiti veikėjai ir skirti - kompensuoti tai, ko neturi Freemanas - kalbą...
Sawyer
Sawyer, parašė 2012-05-13 16:39
Jei norit paklausyt, ką sako Gordonas, paieškokit youtubėj "Freeman's mind"  plačiai šypsosi

O šiaip tokio veikėjo kaip Gordon Freeman iš vis nėra. Juk per visus žaidimus nebuvo parodyta jo išvaizda (apart cover'io), jis nieko nepasakė ir neatliko jokio veiksmo. Turiu omenyje, nebuvo jokio cutscene, kur iš žaidėjo būtų atimtas valdymas ir parodytų, kaip Freemanas kažką padaro - žaidėjui reikia pačiam atidaryti visas duris, įjungti jungiklius ir t.t. Freemanas yra tiesiog laisva vietą, į kurią žaidėjas įstato save (FREEman juk visdėlto - see what they did there  šypsosi )

Juk kaip kitaip paaiškint tai, kad prieš porą metų jis buvo žaidėjų išrinktas geriausiu visų laikų video žaidimų herojumi?
Xanthus
Xanthus, parašė 2012-05-15 09:38
Nebylys Gordonas yra kertinis žaidimo dizaino sprendimas, vadinti tai trūkumu būtų tas pats, kas vadinti "paukščio akies" kamerą diablo trūkumu. Arba level up'us. Doesn't work that way. Sutinku, kad vertinant vien storytellingą atrodo keista, kaip personažas gali tylėti kai visi apinkui žarsto ilgiausius monologus, bet toks sprendimas leidžia žaidėjui be vargo susitapatinti su protagonistu, o tai yra nepalyginamai svarbiau, nei sklandūs pokalbiai, be to HL2 Gordonas kaip asmenybė atsiskleidžia kitų personažų dėka, tai problema bent dalinai išspręsta. <įterpiam aukščiau esantį dantisto postą čia>

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Blog‘o įrašai: