2019 sausio 17, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 6   Registruotų vartotojų: 113195
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Blogeris
Blogeris Mek [329]
Žaidžiu.
Įrašų: 452
Aplankė : 44161
Prenumeruoti blogo įrašus 
Nematomas karas. Deus Ex: Invisible War.
2011-09-18, Aplankė: 1839
Prieš kelias savaitęs antrą kartą perėjau „Deus Ex: Invisible War“. Tai padariau vien tam, kad įsitikinčiau arba paneigčiau savo senus prisiminimus apie šį žaidimą. Tuomet, kai pirmą kartą žaidžiau, šis žaidimas man atrodė visai geras, tačiau po kurio laiko pastebėjau kaip save belaikantys „Deus Ex“ žaidimo fanais laiko šį žaidimą nevertu tęsinio vardo. Ir žinot ką? Antras kartas nors šiek tiek ir pakoregavo mano nuomonę apie šį žaidimą, tačiau nepakeitė jos niekaip, kad ši iš teigiamos būtų pavirtusi į neigiamą.  „Deus Ex: Invisible War“ iš tiesų geras žaidimas. Na, taip šiek tiek blogesnis už originalų „Deus Ex“ (ką apie jį galvoju galima rasti perskaityti čia), tačiau gana geras ir tikrai vertas tęsinio vardo.

Deus Ex: Invisible War“ niekintojai dažnai kaip pagrindinį šio žaidimo trūkumą įvardina sumažėjusį tobulinimo pasirinkimų skaičių. Iš ties tai tiesa - niekaip to nepaneigsi. Visgi, reikia turėti galvoje, kad  „Deus Ex: Invisible War“ vyksta net po dvidešimt metų nuo pirmosios dalies - 2072. O tai iš ties tolimas laikotarpis. Turint galvoje, kad net per dešimt metų technologijos pasikeičia kardinaliai (pavyzdžiui, 2011 savo kišenėse jau galime nešiotis telefonus daug galingesnius nei 2001 metais pas žaidėjus naudotus stalinius kompiuterius). Keisdamosios technologijos tampa draugiškesnės vartotojui. Na, o tai, žinoma, labai dažnai sąlygoja ir kai kurių galimybių atsisakymą naudotojo vardant. Dėl to visiškai nerealu, kad 2072-ais metais naudotojui būtų leidžiamos tokios pat sudėtingos galimybės kaip ir 2052-ais. Šia prasme neįvardinčiau tokių pasirinkimų nebuvimo kaip trūkumo. Jei trūkumas kažkoks ir galėtų būti susijęs su šia sritimi, tai jis būtų ne bet koks kaip to dalyko parodymas, kuriam žmonės švaisto savo brangų laiką, atsiradusį technologijų tobulėjimo dėka. Visgi, kaip tas daiktas atrodys 2072-aisias įsivaizduoji tikrai gana sunku - tam reikia neeilinės vaizduotės, todėl kūrėjų kaltinti šia prasme tikrai negaliu.

Deus Ex: Invisible War“ pagrindinis trūkumas - per dažni lygių įkrovimai bei mažesnis jų dydis, lyginant su pirmtaku. Gaila, bet tai ne ko nors kito kaip kūrimo pirmiausiai konsolei (XBox), o paskui PC rezultatas. Visgi, konsoles kaltinti ne visai protinga - nes kūrėjai vietoj to, kad šiek tiek pamodifikuotų žaidimo varikliuką, kad šis palaikytų tekstūrų streaminimą, leidžiantį sukurti iš esmės neriboto dydžio lygius, pasirinko paprastesnį kūrėjams ir daug labiau žaidėjus nervinantį variantą - juos mažinti. 

Dar, sakyčiau, „Deus Ex: Invisible War“ istorijos plėtojimui buvo pasirinktas ne pats geriausias variantas. Manau, kad geriausias variantas būtų buvęs tuomet, jei JC Denton visą žaidimą būtų buvęs likęs ne kas kita kaip legenda, apie kurį visi kalba, bet nėra jo matę, nei girdėję, nes dabar nors pirmame „Deus Ex“  gale ir galėdavai pasirinkti pabaigą, šiame gaunasi taip, kad Denton'as pasinaudojo jomis visomis. Toks pasirinkimas nors ir suprantamas - juk tai paprasčiausias variantas lipdant istoriją -, tačiau nėra geras. Taip sugriaunama pasirinkimo prasmė, buvusi pirmame žaidime. Turint tai galvoje, visai neįsivaizduoju kaip atrodytų dar vienas Deus Ex'as, jei jo istorija plėtotųsi po „Deus Ex: Invisible War“ įvykių ir jame būtų naudojamas šis istorijos kūrimo modelis. Visiškai suprantu, kodėl kūrėjai vietoj tolimesnės ateities trečiajam serijos atstovui „Deus Ex: Human Revolution“ pasirinko artimesnę ateitį.

Deus Ex: Invisible War“ lyginant su pirmtaku yra labiau orentuotas į socialinį aspektą. Pirmajame žaidime buvo iš esmės viskas žaidžiama su logika. Antrajame - su jausmais. Ypač tai gerai pasimato žaidimo pabaigoje, jeigu tu vis dar tiki Leo Jankowskiu...

Apskritai, visos žaidimo pabaigos suteikia gerų minčių apmastymui. Nepasakyčiau, kad kuri nors viena iš buvusių pabaigų man patiko, galbūt todėl kurį laiką masčiau ir bandžiau rasti atsakymą į klausimą „kaip turėtų būti valdoma žmonija? Ir ar ją valdyti iš tiesų reikia?“. Bet, deja, kol kas neradau. Socialiniai bei moraliniai „Už“ ir „Prieš“ pasirinkus skirtingą valdymo būdą nėra tie, kurie patrauktų svirtį į kurią nors vieną pusę.

P.S.: šio įrašo atsiradimo laikas tiesiogiai susijęs su įrašo rašymo metu vykstančiu konkursu, o žemiau esantis paveikslėlis bei WinRAR'as - su ieškomu kodu... :P


 

Atgal

Personažas
Personažas, parašė 2011-09-19 05:11
Ateivis A radė?  plačiai šypsosi
 Žemyn Per bukas tam žaidimui esu.  liežuvis
Mek
Mek, parašė 2011-09-19 07:24
 Aukštyn nop. WinRAR'as čia paminėtas nebe reikalo  liežuvis Tik su juo galima pamatyti tikrą raidę šiame paveikslėlyje!  šypsosi
Frostas
Frostas, parašė 2011-09-19 08:34
Matyt tai matysi, bet nežinosi kur ieškoti.
Beje. Ši raidė automatiškai eliminuoja 2 raides iš Tagio ir E raidės negalėjo būti nuo pradžių, nes E417 nebelieka ne vienos, taigi M arba K.
Artojas
Artojas, parašė 2011-09-19 12:15
Frostai, manau kad tavo teorija neteisinga iš esmės. T.y. slepiamos raidės NIEKAIP NESUSIJUSIOS SU NICK'ais.
Fallenexe
Fallenexe, parašė 2011-09-19 12:32
N-NE? plačiai šypsosi
ps: o su IZArc galima pamatyt?  plačiai šypsosi
Mek
Mek, parašė 2011-09-19 13:26
 Aukštyn nebandžiau su ja bet turėtų irgi veikti kodo atskleidimo funkcija  šypsosi
Frostas
Frostas, parašė 2011-09-19 13:50
Et. Tada neįdomu. Deux Ex turiu ir galvojau pasilinksminsiu, nes mėgstu logines mįsles o čia tiesiog reikia surasti ir įstatyti... Palinkėsiu begalinės kantrybės kam nors kitam.
P.S Vis dėl to Mek raide iššifravau teisingai  šypsosi Gera mintis su winrar.
Shkafas
Shkafas, parašė 2011-09-19 14:03
Čia buvo pirmas Deus Ex kurį esu žaidęs. Tada jis man pasirodė visa galva aukštesnis už kitus žaidimus, istorijos atžvilgiu. Vėliau bandžiau ir pirmą, kuris tikrai įdomesnis (ir ilgesnis, invisible war man buvo per trumpas, norėjos daugiau). Visgi tai geras žaidimas
J0keR
J0keR, parašė 2011-09-19 17:39
Argi ne N arbe E raide yra Mek ?
J0keR
J0keR, parašė 2011-09-19 17:57
N, E arba A.. Pasakykit ar as teisus  liūdnas
Mek
Mek, parašė 2011-09-19 18:53
 Aukštyn tu neteisus. Ir šiaip spėlioti čia nereikia. Užtenka sugebėti WinRAR'o ar kitos panašios programos pagalba šiame paveikslėlyje pamatyti kitą paveikslėlį.
MarKo9209
MarKo9209, parašė 2011-09-19 20:22
Gaila, bet man neteko žaisti pirmosios dalies, tačiau dabar esu pasinėręs į naujausiąją dalį ---> Deus Ex: Human Revolution.

Galiu pasakyt tik tiek, kad žaidimas tikrai unikalus. Verta paminėti, kad kiekvieną užduotį gali įveikti vis kitaip, kas žaidimui prideda didelį balą. Jokios monotonijos, o tik geras STEALTH/BRUTAL/ACTION - GAME.

Manau, kad reikės išmėginti ir pirmąsias dalis, bei įsigilinti į Adam Jensen istoriją...

P.S. Šauni apžvalga!
Personažas
Personažas, parašė 2011-09-19 20:53
MarKo veikėjai čia ant senojo daliu yra visai kiti.
PATR10T
PATR10T, parašė 2011-09-20 08:02
Mek, kad tave velniai nusinestu i Siaures Koreja, galingai uzmaskavai!
Mr_Brightside
Mr_Brightside, parašė 2011-09-21 09:38
Mek puiki misle, pagaliau issifravau  šypsosi
Z0mgMan
Z0mgMan, parašė 2011-09-21 14:38
Nedalyvauju raidė yra P katik išsifravau


va ka winrare gali rast.
Netikit?Add to archive ta foto pasijungiat rara spaudziat view ir viskas yra naujas pic ir ten tas pats.

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Blog‘o įrašai: