2018 gruodžio 13, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113178
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Senbuvis
Senbuvis BadBoy3y [7]
BadBoy3y apžvalgos
Įrašų: 7
Aplankė : 359
Prenumeruoti blogo įrašus 


Screenshot 2018-11-26 20


Visada smagu sugrįžti į vaikystės žaidimus. Tad šį kartą pasirinkau žaidimų konsolės Nintendo Etertainment System (NES) nuotykių žaidimą "Power Blade". Tuo metu ant bangos buvę koviniai filmai, nemažai įtakos padarė kompiuterinių žaidimų kūrėjams. Nenuostabu, kad ant žaidimo viršelio puikuojasi Arnold Schwarzenegger veikėjas iš filmo "Terminatorius", tikriausiai visi taip manėme žaisdami "Power Blade". O pasirodo tai tuometinis šio žaidimo grafikos dizaineris Mike Winterbauer (nuorodoje puikus kadras) panaudojo savo foto portretą. Kadangi portretas yra kaip du vandens lašai, tai Mike netrukus gavo laišką iš advokatų kontoros, dėl autorių teisių pažeidimo. Tačiau M. Winterbauer sugebejo įrodyti, kad tai jo paties portretas, kuris buvo perkeltas į žaidimą. Ir galiausiai kompanijos "Taito" kūrinys - "Power Blade" atsidūrė mūsų rankose.


title_nova


Bet viskas prasidėjo kur kas anksčiau, nei pasirodė šis žaidimas. Japonijoje 1990 metais buvo išleistas žaidimas NES platformai pavadinimu "Power Blazer". Kas įdomu, jog šie žaidimai labai skiriasi - veikėjų ir bosų dizainas, lygių išdėstymas, sunkumo lygis ir dar daugiau. Japonijos rinkai skirtas žaidimas, daugiau bandė kopijuoti populiarųjį "Mega man" nei turėti savo žaidimo braižą. Todėl, kai atėjo metas lokalizuoti žaidimą, kūrėjai ne tik pakeitė pavadinimą, tačiau perdarė dalį istorijos, pridėjo papildomų lygių, ir svarbiausia - pakeitė pagrindinį herojų. Ir gavo keista vardą - NOVA.


Žaidimo istorija mus nukelia į ateitį 2191 metus, kai žmonijos saugumu rūpinasi dirbtinis intelektas. Tačiau čia įsikiša ateivių rasė, kuri sugeba apkrėsti virusu pagrindinį kompiuterį. To pasekoje žmonijos likimui iškyla didelė grėsmė. Į pagalbą iškviečiamas kiborgas NOVA, kuriam pavesta užduotis surasti ir sunaikinti virusą. Nors istorija ir nėra vystoma žaidimo eigoje, tačiau jos kontekstas pateikiamas pabaigoje (ir gana linksmai).


Screenshot 2018-11-26 20.51.16


Pradžioje, žemėlapyje turime pasirinkti, nuo kurio kompiuterio terminalo mes pradėsime žaidimą. Nors ir turime pasirinkimo laisvę, tačiau tęstinumo tarp terminalų nėra. Tad žaisti galime kaip panorėję. Kiekvienas terminalas yra padalintas į keletą lokacijų, o pats žaidimas žaidžiamas "medroidvania" stiliumi, tik čia mes neturėsime po ranka žemėlapio. Žaidžiant be žemėlapio "Power Blade" tikrai nėra problema, nes pasiklysti yra ganėtinai sunku. Sunkiausia naujiems žaidėjams bus, pirmiau surasti agentą nei duris. Nes kiekviename lygyje mes privalėsime surasti agentą, kuris mums palinkės sėkmės ir duos ID kortelę. Be jos, negalėsime atrakinti durų, kurios ves pas kompiuterio terminalo saugotoją t.y. bosą. Todėl jei pirmiausia suradai duris, o ne agentą, pasiruošk žingsniuoti atgal, nes kito kelio nėra apart "reset" mygtuko.


Nežinau ar čia senų žaidimų įprotis, bet ir šiame žaidime "eina" laikas. Kaip įprasta jo visada liks daugiau nei reikia, tad skubėti niekur nereikės. NOVOS valdymas yra puikus, "nesilaužo" ir klauso mūsų paspaudimų tiksliai ir laiku. Jo pagrindinis ginklas yra bumerangas (anksčiau labai populiarus ginklas filmuose). Juo mėtysime į kairę ir į dešinę, į viršų ir į apačią (iš viso 8 skirtingomis kryptimis). Iš nušautų priešų dažnai gausime bumerango patobulinimų, o kad būtų lengviau ir specialių vaistinėlių (atstato prarasta energija) ir bombų (sunaikina viską ką matote ekrane). Priešai dažniausiai bus robotai arba neaiškūs gyviai t.y. ateiviai. Kartais klaidžiojant po terminalą atrasime "Galios šarvus". Su jais tapsime nesustabdomi (t.y. beveik nesustabdomi), šaudysime per sienas, šoviniai darys daugiau žalos, tačiau viso labo turėsime tik trys kvadratėlius gyvybės. Nors žaidimas ir nėra sunkus, tačiau norintiems didesnio pasipriešinimo, bus galimybė pasirinkti "Expert" lygį ir įrodyti sau, kad ne iš kelmo esate spirtas.


Untitled-2


Garso takelis skamba ir įsilieja į žaidimą puikiai. Jis nepabosta ir nėra toks monotoniškas kaip "Rockin' Cats" žaidime. Kiekvienas lygis turi savo midi garsų harmonija. Kai muzika susilieja su žaidimu, tai prie jos negali ir prikibti. Įsijautus ją pamiršti, sustojus ją prisimeni. Su grafikos varikliuku "Taito" padirbėjo šauniai, tiek lygių dizainas, tiek atskiri objektai atrodo labai gerai. Kiekvienas lygis skirsis ne tik skaičiuku, bet ir turi savo tematiką. Todėl įdomu yra tirinėti kiekvieną kompiuterio terminalą.


Tačiau kaip ir kiekvienas žaidimas, taip ir šis, turi savo klišių. Dažnai "metroidvania" stiliaus žaidimuose priešai atsiranda iš naujo, jei sugrįžti atgal į lokaciją, taip ir čia, priešai atsiranda vis iš naujo ir iš naujo. Kitas minusas, lipi kopėčiomis į viršų, pasikeičia lokacijos ir nukrenti nuo kopėčių - ne Tu nenukrenti, o miršti iš karto. Spygliai dar viena opi tema - vos juos palietus, Tu pradedi lygį iš naujo. Šie keli, maži nukrypimai nenustelbia "Power Blade" žaidimo, tad pliusių daugiau nei minusų.


Untitled-1


"Power Blade" tikrai vertas dėmesio žaidimas, nors jis ir neišnaudoja viso savo potencialo, tapti geriausiu savo žanre. Bet laikas praleistas su šiuo žaidimu tikrai neprailgs ir jį įveiksite per vieną vakarą. Smagaus :)







 


"Gidas: Žaidimų pirkimas internete" - Jis skirtas visiems žaidžiantiems ir ieškantiems žaidimų interneto platybėse, bei norintiems sutaupyti.  Jame pateiksiu elektronines parduotuves, kurios siunčia žaidimus, jų priedus ir konsoles į Lietuvą. Tikiuosi, kad jame atrasite tai ko dar nežinojote, ir galbūt jis Jums padės atrasti ieškomus žaidimus lengviau ir nusipirkti juos pigiau. Jei pastebėsite neatitikimų, prašau pasidalinkite jais komentaruose, taip pat įdomi Jūsų nuomonė apie pateiktas ir išbandytas elektronines parduotuves.




EUROPA


base-logo



  • [Prekės] Žaidimai, Konsolės, Pulteliai, Žaidimų aksesuarika, Blu-Ray filmai, DVD filmai, Muzikiniai CD, Atminties kortelės, USB raktai, Išmaniųjų namų prietaisai.

  • [Pristatymas] 2~€ už žaidimą, 3,5~€ už pultelį, 4,7~€ už ausines, 23~€ už konsolę. Dažniausiai pristato prekes per 5-9 d.d., nes dažnai jos atkeliauja iš Čekijos, Olandijos ar kitų artimesnių sandėlių.

  • [Išankstiniai užsakymai] Nenuskaičiuoja pinigų, kol nėra išsiųstas užsakymas.

  • [Privalumai] Turi platų pasirinkimą žaidimų, kuriuos sunku rasti fizinėse pakuotėse. Kaina dažnai gali kisti, todėl kartais verta palaukti. Išsiunčia išankstinius užsakymus dažnai anksčiau nei žaidimo pasirodymo data.

  • [Trūkumai] Neaptarnauja Paypal vartotojų. Jei perkate kelis žaidimus, kiekvienam žaidimui pliusuojamas atskiras transporto mokestis.

  • [Kita] Akcijos ne visada yra akcijos, tad svarbu sekti kaina.


logo



  • [Prekės] Žaidimai, Konsolės, Pulteliai, Žaidimų aksesuarika, Žaislai, Dovanos.

  • [Pristatymas] £2 už žaidimą, £2 už pultelį, £2 už ausines, £15 už konsolę. Atsiunčia prekes per 4-8 d.d. (viena greičiausių parduotuvių).

  • [Išankstiniai užsakymai] Darant išankstinius užsakymus vėliau nei iki žaidimo pasirodymo mėnuo, jie nuskaičiuoja pinigus už žaidimą.

  • [Privalumai] Dažniausiai vienos mažiausių kainų rinkoje. Duodama daug taškų už prekes, kuriuos galima iškeistį į nuolaidą kitai prekei. Labai greita ir efektyvi pagalbos tarnyba. Išsiunčia išankstinius užsakymus dažnai anksčiau nei žaidimo pasirodymo data.

  • [Trūkumai] Mažas žaidimų pasirinkimas. Už kiekvieną prekę skaičiuojamas atskiras mokestis.

  • [Kita] Nuo penktadienio iki pirmadienio, padaromos geriausios kainos keliems išrinktiems žaidimams. Mėgsta darbo dienomis daryti "Flash" nuolaida vienam žaidimui. Kartais pasitaiko, kad žaidimas yra arabų/skandinavų rinkai skirtas, tačiau TGC visada apie tai parašo prie žaidimo. Pardavinėja padėvėtus žaidimus, rašydami "Like New".


Simply-Games-Logo-Wallpaper-PNG



  • [Prekės] Žaidimai, Konsolės, Pulteliai, Žaidimų aksesuarika.

  • [Pristatymas] £2,5 už žaidimą, £2,5 už pultelį, £2,5 už ausines, £20 už konsolę. Jei perkate konsolę + žaidimus ar kitus priedus, bus vienas £20 transporto mokestis.

  • [Išankstiniai užsakymai] Darant išankstinius užsakymus vėliau nei iki žaidimo pasirodymo 21 diena, jie nuskaičiuoja pinigus už žaidimą.

  • [Privalumai] Dažnai keliems naujiems žaidimams padaro geriausia kaina rinkoje. Išsiunčia išankstinius užsakymus dažnai anksčiau nei žaidimo pasirodymo data.

  • [Trūkumai] Labai ilgai laiko tas pačias akcijas, kuriuose išparduoda tuos pačius žaidimus. Už kiekvieną prekę skaičiuojamas atskiras mokestis. Skurdokas pasirinkimas.

  • [Kita] Ieškant žaidimo ir radus jį "Out of Stock", verta pasižiūrėti po keletos dienų, nes prekė dažniausiai jie jau turi sandėlyje.


Gido likusi dalis čia.

 

BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt






sdas


Kambarys. Jaunuoliai būriuojasi prie mažiausio televizoriaus pasaulyje (tikriausiai tai ne tiesa) - Šilelio 401D modelio. Tačiau visų dėmesį prikausto, ne pats televizorius, o per jo ekraną rodomi vaizdai. Juodai baltame ekrane šviečia dideliomis raidėmis parašytas žodis - "Galaxian". Bruzdesys. Laikas perduoti pultelį kitiems žaidėjams ir laukti vėl savo eilės prie televizoriaus ekrano...


Su pirmaisiais kompiuteriniais žaidimais susidūriau labai ankstyvoje jaunystėje, tai buvo "ZX Spectrum +2" rusiškas klonas. Jame pirmą kartą gyvenime išbandžiau žaidimą su ninzėmis, deja nebepamenu pavadinimo. Tada sekė daugelio mėgstamas rusiškas žaidimas "Na Palauk" (rus. Ну Погоди!). Pats žaidimas buvo paprastas kaip 2 rubliai, krenta kiaušiniai, o vilkas juos turi visus sugauti, kuo daugiau sugauname kiaušinių, tuo didesniu greičiu jie pradeda kristi. Kas darė šį žaidimą patrauklu, tai kad jis buvo įrašytas į nešiojamą žaidimų kompiuterį pavadinimu "Elektronika IM 02". Tuo metu be abejo nežinojome, kad tai "Nintendo Game & Watch" kopija. Tačiau didžiausią įtaką man padarė geltonos disketės ir žalios mikroschemos.


toy-elektronika-im-02-nu-pogodi-wolf_1_d87b74c1b8436cc39304ae07a24be553


Vieną Kalėdų rytą, po eglutę radome žaidimų konsolę. Dabar sunku net prisiminti koks buvo jos pavadinimas, tik pamenu juodą plastiką su mėlynais mygtukais. Be abejo, tai buvo Nintendo Entertainment System (NES) konsolės kopija. Komplektacija sudarė:  konsolė, du atskiri pulteliai, šautuvas ir disketė su pačiu kiečiausiu pavadinimu "9999999 in 1 Games". Kaip žinia daugelis klonų turėdavo įlituotus pultelius, o mūsiškė kopija ištraukiamus, ir tai buvo didelis privalumas, nes pultelius dažnai tekdavo remontuoti, atsukti, palituoti, pastumti mygtuką į pradinę padėtį ir vėl toliau mėgautis žaidimais. Nors geltonoji disketė ir skelbė apie 9999999 žaidimų, tačiau tiesa buvo karti, joje buvo tik 3 skirtingi žaidimai. Mano minėtas "Galaxian", prie kurio praleisdavome daugiausiai laiko, nes galėdavai varžytis kas surinks daugiau taškų. Ir pats žaidimo principas buvo paprastas, šaudyti ateivių lėktuvėlius ir visaip bandyti išvengti jų kulkų. Sekantis žaidimas buvo "Duck Hunt" - tai vienas žinomiausių žaidimų, kuriame turėdavai naudoti pridėtą šautuvą. Žaidimo mintis paprasta, turi nušauti antį, tačiau viskas čia apsiversdavo aukštyn kojomis, nes šautuvas šaudavo atstitiktinai kur papuldavo, antys išskrisdavo į šiltuosius kraštus, o ekrane degdavo dažniausiai pasikartojantis vaizdas "Game Over". Trečiasis žaidimas buvo dar prastesnis, tai "Sky Destroyer". Jame reikėdavo pilotuoti lėktuvą ir skristi pilkame tuščiame fone, kur pasirodydavo priešų lėktuvai, ir reikėdavo stengtis juos numušti. Tačiau kai televizorius "išspausdavo" tik juoda ir balta spalvas, tai norom nenorom tekdavo šį žaidimą išjungti jau po pirmojo lygio, o dar tie žaidimo garsai...


a1


Taip ir sukome mes tuos trys žaidimus, kol neapsireiškė kaimynas, kuris mums paskolino disketę šiek tiek prastesniu pavadinimu "20 in 1 Games". Ir pirmą kartą išbandžiau bombų karaliaus žaidimą "Bomberman", praėjo kelios dienos ir žaidimas buvo įveiktas, visi 50 lygių pereiti ir norėjosi dar daugiau. Prisipažinsiu ši žaidimų serija man iki šiolei labai patinka, neseniai išbandžiau "Saturn Bomberman" ir prašau jei turite galimybę - IMKITE IR IŠBANDYKITE ŠĮ NUOSTABŲ ŽAIDIMĄ!!!! Nes tai geriausias "Bomberman" visoje visatoje! (Nemeluoju).


Bomberman2


Bet grįžkime atgal į 90-ųjų laikotarpį. Išbandžius šiuos žaidimus, norėjosi dar daugiau įvairovės. Prisiminkime, jog vienos, naujos disketės kaina dažnai prasidėdavo nuo 50 litų, todėl mums tėvai jų dažnai nepirkdavo, o išbandyti kitus žaidimus norėdavosi. Todėl dažniausiai keisdavomes žaidimais su kiemo draugais, o geltonos disketės dažnai lūždavo, todėl kartais parsinešdavai žalia mikroschema, kurioje nežinodavai kokie žaidimai tavęs laukia. Per tą laikotarpį buvo išbandyta didelė serija, puikių dabar klasika virtusių žaidimų, kaip "Ninja Gaiden", "Double Dragon", "Duck Tales", "Mario" ir daugybę kitų. Dažnai norint pereiti žaidimą turėdavai jį išmokti vos ne mintinai, o žaidžiant ilgesnius žaidimus tekdavo palikti per naktį žaidimų kompiuterį įjungta, nes išsisaugoti galimybės nebūdavo ir ne visi žaidimai turėdavo lygių "password'us". Geriausiai būdavo, nueini miegoti ir lauki rytojaus, kad pratęsti žaidimą, o ryte sužinai, kad tėvai išjungė kompiuterį. Ir viskas prasidėdavo iš naujo...Labiausiai mintyn įkritęs žaidimas man yra "Tiny Toones Adventures". Jį pereiti bandžiau tiek daug kartų ir vis pritrūkdavo sėkmės. Tačiau vieną karštą vasaros dieną, sėdint pagaliau prie spalvoto televizoriaus, Aš jį pagaliau įveikiau. Tuo metu man tai atrodė kaip didžiausias pasiekimas, nes tas žaidimas atrodė velniškai sunkus ir kiek mes bandydavome, niekaip jo įveikti nesugebėdavome. Jausmas buvo labai geras, taip atradau savyje charakterio savybę - "Viską galime padaryti, jei tik labai pasistengiame ir įdedame daug darbo". O dar daugelis vis burba, kad žaidimai nieko naudingo nesuteikia, neklausykit jų, žaidimai duoda daug naudingų dalykų, tik svarbu žinoti kas per daug, tas negerai :)


Untitled-2


Dar keli įdomūs faktai. Dažnai suaugusieji galvodavo, kad ilgai pajungtas žaidimų kompiuteris gadina televizorių, todėl leisdavo žaisti tik kelias valandas arba tekdavo žaisti ant nenaudojamo televizoriaus, vieną tokį turėjome, televizorius kuris neturėjo garso...O kai žaidimų kompiuteris būdavo paslėptas, kartais ieškodamas televizoriaus kanalo, netikėtai pagaudavai signalą, kuriame eidavo matyti ką žaidžia Tavo kaimynas. Pats kaimynas nežinodavo, kad tiesiogiai transliuoja žaidimą, tai tikriausiai galima pavadinti vienu pirmųjų "stream" Lietuvos istorijoje. Ir nereikėjo jokio interneto, skamba kaip iš fantastikos srities, bet tai buvo realybė. (Kurios iki šiol nesuprantu).


Bėgant laikui atsirado pirmosios žaidimų kompiuterinės, o jose pagaliau susipažinau su "Sega Mega Drive" ir "Super Nintendo" konsolėmis, tačiau apie jas kitoje mano pasakojimo dalyje...p.s. Pasidalinkite nuo ko Jus pradėjote pirmuosius žingsnius kompiuteriniuose žaidimuose, kas Jums labiausiai įstrigo į atmintį. Smagaus :)


BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt







Screenshot 2018-11-05 22.10


Prisiminimų sužadintas, užsimaniau prisiminti vaikystės žaidimą – “Rockin’ Kats“ (taip vadindavom katinus 90-aisias, o ne “cats“ kaip dabar…etc būdavo geri laikai). Pati žaidimo istorija kaip ir visų platformerių, yra blogiukas – šį kartą piktasis buldogas Mugsy ir gėriukas… ne, taip neskamba. Ir gerasis katinas Willy, iš kurio panosės pagrobiama jo katytė (miau). Ir mes žinoma lėkte lekiam jos gelbėti.


Pats žaidimo pristatymas yra gana įdomiai pateiktas, prieš mus yra televizorius (ir ne bet koks, o senas geras kineskopinis. Jame sužymėti kanalai nuo pirmo iki penkto (tai žaidimo lentelės, t.y. lygiai), ir keli specialūs kanalai, tai S – Shop – jame perkame ko širdis geidžia, jei tik turime pakankamai pinigų ir B – Bonus – bandome laimę laimėti laimę. Taip bejunginėdami kanalus pradedame žaidimą.


Screenshot 2018-11-05 22.12.27


Pirmasis patarimas: Pradėk nuo pirmo kanalo! Kodėl nuo pirmo? kodėl ne nuo ketvirto, o jau penktas koks gražus, nu nu… Nes NES žaidimai yra negailestingi, o norint juos perprasti reikia laikytis taisyklių! O po to jas apeiti…ir Willy ne šiaip sau katinas, jis turi ne bet ką, o bokso pirštinę. Ši pirštinė yra “kertinis akmuo“ žaidimo “Rockin’ Kats“. Oij ir kiek mes laiko kartu praleisime, kiek mes laiko ją keiksime, kiek mes laiko ašaras brauksime…ir viskas dėl tos žaidimos pabaigos.


Antrasis patarimas: Pradžioje čiupk visus dolerių maišus! Nes “peržiūrėjus“ pirmąjį kanalą, jungsime B kanalą. Ir jame čiupsime laimę. Šiame kanale rasime trys smagius “pokanalius“. Pirmasis mus kvies sukti ruletę t.y. ratą.  Antrasis mus pakvies į krepšinio aikštelę. O į trečiąjį geriau neikite, kūrėjai pasistengė, kad mes nesuprastume ko iš mūsų nori. Geriau grįžkime prie pirmojo B pokanalio. Čia suksime ratą, taip prikaupsime gyvybių ir taškų t.y. žaidimo dolerių. Sukite kiek širdis geidžia, o kai nusibos, pats laikas bus perjungti TV į kanalą S “Suaugusiems“ t.y. Shop.


Screenshot 2018-11-05 22.12.53


Trečiasis patarimas: Pirk viską ką matai parduotuvėje, išskyrus punktą už 500$ (ten tik gyvybė)! Svarbu turėti visas pirštinės variacijas, nes tik taip sugebėsime įveikti likusius kanalus. Be standartinės bokso pirštinės, galėsime turėti – bokso pirštinę su bomba, bokso pirštinę su raketomis, bokso pirštinę su spygliais (pati stipriausia) ir labai skaniai skambantį prietaisą “Jet Sneakers“(jap, galėsime saugiai nusileisti). Žaidimo eigoje suprasite koks svarbus yra mygtukas “Select“. Jis leis pasikeisti pirštines, todėl per visą žaidimą spaudinėsime jį ne ką mažiau nei A ir B knopkes t.y. mygtukus. Dažnai dėl nuovargio mums atrodys, kad B mygtukas neveikia, nes kartais būsime transe “jump, kick, jump, kick, juuuuump, kick, kick, kick…“ prakeiktas B mygtukas…


Ketvirtas patarimas: Žaisk be garso! Kam tas garsas, kai aplink mus supa tikri garsai: už lango šuo loja, kaimynas žolę pjauna, skamba telefonas..etc. Suprantu, kad ne visiems yra duota iš MIDI garsų sukurti kažką gražaus. Bet kai ausyse sukasi tas pats 10 sekundžių “loop“, pradedi garso takelio nekęsti. Pradžioje sėdi sukandęs dantis, tada vis agresyviau spaudai pultelį, kol galiausiai garsą sumažini arba išjungi. Ką tik išvengėte nervinio tik tik tik tik…Tikiuosi supratote. O nesusipratėliams čia.


Screenshot 2018-11-05 22.15.30


Penktasis patarimas: Jus nesergate! Žaidžiant “Rockin’ Cats t.y. Kats“ dažnai manysite kad matote haliucinacijas. Kaip kitaip jei per atstumą atima širdeles. Tačiau patikėkite, įprasite ir su tuo susitaikysite. O svarbiausia išmoksite žaisti pagal žaidimo taisykles. Geriau pagalvokite kaip jas apeiti ir viskas atsivers Jums prieš akis. Nors visi tik ir taikysis “nuotoliniu būdu“ atimti iš Jūsų gyvybę, tačiau palaukite kol sutiksite Mugsy šunėkus t.y. draugelius. Jų čia bus daugiau nei dešimt, visas margumynas, tiesiai iš kūrėjų “nurautų“ fantazijų. O dar šita šutvę padauginkite iš x1,5 karto, tiek pasimatymų turėsime su jais.


S patarimas: Šiais laikais visi žaidimai nori būti S (verčiasi Super) lygio, deja! Net ir šis žaidimas tikriausiai taikė į tokį lygį, nes jį pabaigus su ašaromis akyse, mums pasirodys tas pats šuniukas Mugsy. Ir pasakys “Ei, a nenori vėl pasimužti?“ ir mums nespėjus, nė žodžio pratarti, mes būsime vėl įmesti į žaidimą. Įsivaizduokite dar sunkesnės naujos lentelės, atimti visi mūsų sukaupti pinigėliai, visi išmanieji daikčiukai, o gale tas pats bosiukas Mugsy. Kūrėjams matyt pasirodė, kad per mažai turinio, tai še imkite ir žaiskit.


Screenshot 2018-11-05 22.14.58


Bonus patarimas: Kartais nostalgija yra apgaulinga! Ji kviečia prisiminti, kaip gražu ir skambu viskas buvo, tačiau kartais viskas būna atvirkščiai, ir tada lieki su kartėliu burnoje. Taip ir su “Rockin’ Kats“ žaidimu, pirmas įspūdis labai geras, bet kuo toliau, tuo labiau jis blėsta, ir jau po 30 minučių atrodo laikas baigti. Kam niežtės pirštai, tai išbandykite, o įspūdžiais kaip visada pasidalinkite. Smagaus! (nervų pasitampymo)


BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt









Tikriausiai mano protėviai buvo iš tolimų rytų, nes Japonijai jaučiu ypatinga ryšį. Šalies kultūra, technologijos, Haruki Murakami+Nujabes, bet svarbiausia, tai media - anime, manga ir kompiuteriniai žaidimai. Didžiausią įspūdį man padarė piešimo stilius, vaizduotės laisvė ir istorijos pasakojimas. Šie dalykai man suteikė daug teigiamų emocijų. Todėl noriu kartas nuo karto pasidalinti Japonijos anime ir manga scena, kurios daugelis nepažįsta. Tad Prašom susipažinti, tai Golgo13, prašau garsiai netarti šio vardo, nes...(*nuskamba šūvis*)...


...Daugelio gyvenimas baigiasi ištarus šį vardą - Golgo13.


Veikėjas - Patikimiausias samdomas žudikas, emocijų ir jausmų neturintis laukinis, atsargus ir nenuspėjamas - tokiais epitetais sklinda legendos apie Golgo13. Nors ir prisistato vardu Duke Togo, tačiau jo asmenybė lieka visiems nežinoma. Norint pasamdyti šį žudiką, reikia nei daug nei mažai, tik trijų milijonų dolerių. Viena svarbi detalė, užsakovas turi įvardinti priežastį, kodėl jam prireikė jo paslaugų. Jei Golgo13 sutiko su kontrakto sąlygomis, nesvarbu kurioje Tu pusėje - gėrio ar blogio, taikinys bus pašalintas, bet kokiu atveju. Niekas nežino iš kur kilęs šis žudikas, tačiau veido bruožai išduoda, kad jis yra azijietis. Be reikalo netuščiažodžiauja. Visada pasiruošęs netikėtiems atvejams ir neprarandantis budrumo. Geriausias jo "draugas" - modifikuotas M16 šautuvas. Toks veikėjo paveikslas susidaro jau po keletos serijų.




Įdomi detalė - Golgo13 pavadinimas siejamas su nukryžiuotu Jėzų Kristumi. "Golgo" žodis šifruojamas kaip Golgotos kalnas, būtent ten Kristus buvo nukryžiuotas. Skaičius "13" pasirinktas, kaip nešantis nelaimę. Šio anime pradžioje visada matomas skeletas su erškėčių vainiku, tai Golgo13 ženklas, nors jis parodomas tik intro.


Siužetas - Kiekviena serija yra atskira mini istorija. Todėl serialą galima žiūrėti, bet kokia seka. Serijos siužetas yra vystomas lėtai, versdamas žiūrovą laukti, tos vienintėlės akimirkos, kol bus paleistas šūvis. Veiksmas vyksta įvairiuose pasaulio taškuose ir taikiniai ne visada būna žmonės, viename epizode taikinys yra smuikas, o kitame gyvūnas. Kad ir kokia kebli būtų situacija, Golgo13 visada suranda sprendimą užduoties įvykdymui.


Šis anime yra skirtas vyresniajai auditorijai, dėl to netrūksta erotinių scenų ir žiaurių istorijų (viena iš jų pasakoja apie daktarą, kuris priglaudžia jaunas narkomanes merginas po savo "sparnu". Padeda joms atsitiesti ir atsikratyti šio įpročio. Tačiau išgijusios merginos vėliau yra parduodamos organų transplantacijoms). Todėl žiūrėti serialą yra įdomu, nes kiekviena serija yra skirtinga.


Įdomi detalė - Golgo13 yra ilgiausiai gyvuojanti manga (japonų komiksai), leidžiama net nuo 1968 metų. Kūrėjas Takao Saito viename iš interviu apie Golgo13 sako: "Jo darbo etikos kodeksas yra kontraktas, kurį jis turi įvykdyti bet kokiu būdu". Todėl dažnai šis personažas yra palyginamas su Samurajumi, kuriam didžiausia gėda yra jo sulaužytas ir neištesėtas žodis.




Piešimas ir Garsas: Šio anime piešimas taikytas į senesnę kartą, tačiau neužmirštant ir šiuolaikinės kartos. Man asmeniškai labiausiai patinka 80-90 metų anime stiliaus piešimas, todėl džiugu kad čia išlaikytas piešimas ranka. Nors šis anime ir naudoja, kai kuriuose vietuose 3D vaizdo technologija, tačiau ji nebado akių, nes taip atvaizduojami tik judantys automobiliai.


Kalbant apie garso takelį, kūrėjai persistengė norėdami "sulipdyti" senus ir naujus garsus į vieną visumą. Pradžios ir pabaigos garso takeliai visiškai nedera su šio anime atmosfera, todėl juos norisi visada praleisti. Tačiau viską atperka, pačiose serijose girdimi garsai, kurie puikiai dera su šio serialo nuotaika.


Pabaigai: Žiūrint šį anime serialą, dažnai susidursite su dvejopą nuomonę, vienu metu jausite simpatija, kitu antipatija pagrindiniam personažui. Todėl su kiekviena serija, turėsite skirtinga epilogą. Smagaus :)


Nuo savęs: Pirmą kartą susidūriau su Golgo13 ne kur kitur, o prie nespalvoto kineskopinio ekrano. Tuo metu laikiau NES klono pultelį ir bandžiau suprasti ko iš manęs nori šie žaidimai (nes viskas buvo japonų kalba). O jų yra net du: Golgo 13: Top Secret Episode ir The Mafat Conspiracy. Abu žaidimai pasižymėjo įdomiais sprendimais: kaip vaizdo scenos, skirtingais "gameplay" bei ypač "skaniu" garso takeliu. Tačiau apie juos papasakosiu kitą kartą.


BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt







ACODY_logo_w_on_b.png

Prisipažinsiu, ši serija nėra man svetima, tačiau artima jos pavadinti ir negaliu. Leiskite paaiškinsiu. Assassin’s Creed (toliau AC) žaidimai buvo “kepami“ taip greitai, kad su jais suspėti buvo ganėtinai sunku. Pridėkime ir tai, kad dideliomis inovacijomis šis “serialas“ nelabai pasižymėjo, todėl praleisti pro akis nebuvo didelis atsitiktinumas. Tačiau, kai šios serijos kūrėjai – Ubisoft sugalvojo metams sustoti, Aš suklusau. 2017 metais pristatytas Origin serijos žaidimas, daugelį žaidėjų privertė prisiminti ją iš naujo. Ir man knietėjo ją išbandyti, tačiau Origin taip ir liko gulėti lentynoje. Atsiradus murmesiams, kad Odyssey bus dar inovatyvesnis, mano apetitas pradėjo augti. Pristatomos naujos detalės apie žaidimą, man buvo kaip užkandžiai prieš pagrindinį patiekalą. Ir štai uždanga nuleista, patiekalas pateiktas, laikas skanauti. Tai bus daugiau pirmų 30 valandų įspūdžiai, nei pilna žaidimo apžvalga. 


Kaip įprastai visose AC dalyse mums tekdavo žaisti už vyrą personažą, tačiau Odyssey suteikia galimybę pasirinkti personažą. Galima pasirinkti Alexios (vyrą) arba Kassandra (moterį). Jūsų žaidimo istorija priklausys nuo pasirinkto personažo. Kas įdomu, neseniai susumavus apklausos rezultatus, už kurį personažą žaidėjai žaidžia, net 77 procentai balsų atsakė, jog žaidžia už Kassandra. Toks Ubisoft žingsnis gali pasirodyti kaip anti seksizmo apraiškos patenkinimas, tačiau Kassandros personažas sukurtas apgalvotai ir jis mano nuomonę yra labai stiprus. Ji atletiška, savimi pasitikinti, šiek tiek karštakošė,  nelaikanti žodžio liežuvyje. Todėl ne be reikalo, fanai svajoja, kad Kassandra sugrįžtų ir kitose AC dalyse.


ac_gameinfo_overview-world_ncsa


Ši dalis žengia į Graikiją, kai Sparta kovojo su Atėnais arba kai Atėnai kovojo su Sparta – kaip Jums patogiau. Šioje istorijoje esame samdomas samdinys, leidžiame laiką mažoje saloje ir užsidirbame duonai vykdydami įvairias užduotis. Mūsų idilę sugriauna paslaptingas kultas, kuris mus nori nužudyti. O atsakymų žinoma mažiau, nei iškilusių klausimų. Pirmoji vietovė bus Graikijos sala Kefalonija, kurioje pravedama įžanga į patį žaidimą. Kas palieka pirmiausiai įspūdį, tai koks detalus ir margas Odyssey žaidimo sukurtas pasaulis. Po kelių valandų tariau sau, šis žaidimas labai panašus savo struktūra į Witcher 3 pasaulį. Paros ciklas, besikeičiantys orai, įvairios šalutinės misijos, įdomūs veikėjai, išplėtotas personažo augimas, didelis pasaulis. Galbūt AC:O nėra toks gilus istorijos prasme, tačiau visuose kituose punktuose jis yra arti aukščiausios prabos žaidimų.


Pradėsiu nuo žaidimo valdymo, jis yra intuityvus – nuo mygtuko paspaudimo iki atliekamo ekrane veiksmo, jokio atsilikimo. Visi veiksmai atliekami sklandžiai ypač tai jaučiasi kai kovojate su priešais. Žaidimo mechanika leidžia žaidėjui įsikūnyti į jam labiau patinkantį “kokoną“ t.y. būsite medžiotojas, kovotojas ar žudikas, be abejo galite viską maišyti ir būti viskuo po truputį. Kūrėjai sakydami, kad šis žaidimas turės daugiau RPG elementų tikrai nesumelavo. Integruoti RPG elementai, žaidimui suteikia daugiau spalvų, dialogai dabar nėra tik dialogai, juose atsirado galimybę pasirinkti atsakymus, ko pasekoje mes įtakojame mus supanti pasaulį. Kaip vienas iš pavyzdžių: Siaučia epidemija, dėl ko yra sudeginamas kaimas, o sergantys kaimiečiai yra žudomi, kad epidemija neišplistų. Jus turite pasirinkimą, apginti kaimiečius arba palikti juos likimo valiai. Jei apginsite tolimesnėje istorijos dalyje sužinosite, kad epidemija išplito ir dėl jos kaltas esate Jūs, o jei leisite juos nužudyti, Jus peiks, kad leidžiate mirti nekaltiems. Taip pat kai kurios papildomos misijos yra su 24 valandų laiko limitu, jei jos neįvykdysite, ekrane išvysite “mission failed“. Jos kaip ir neturi įtakos žaidimo progresui, dažniausiai naudojamos, kai norite įgyti daugiau patirties taškų ar gauti geresnius daiktus. Kalbant apie žaidimo resursus ir daiktus, jų įvairovė yra didžiulė. Kiekviena ginklų grupė turi pranašumą prieš kitą ginklų grupę, tačiau dažnai reikia atsižvelgti ir į jos minusus. Šarvus ir ginklus galima tobulinti arba juos paversti Jums naudingais resursais. Tuo pačiu suteikiama nemaža laisvė žaidėjui, kaip jis nori žaidimą žaisti, visus iš eilės naikinti ar būti tamsoje sėlinantis žudikas. Jei aplinkiniai matys, kad esate vagis ar žudote taikius gyventojus, sulauksite kitų samdinių dėmesio. Jei nepaisysite ir toliau visų akivaizdoje darysite “savo“ darbus, Jūs tapsite ieškomiausiu Graikijos žemėje ir tepadeda Jums Dievai.


729360_scr5_a.png


Kovos mechanika lengva perprasti, bet ją įvaldyti prireiks šiek tiek laiko, ypač jei žaisite ant Hard (mano pasirinkimas) ar Nightmare sunkumo. Įvaldyti ją prireiks ilgiau, nes kiekvienas priešas turi savo veiksmų seka, kuri kartais bus atsitiktinai sumaišoma. Vienoje misijoje mums pavesta nužudyti Kaledonijos šerną, kas atrodo nieko įprasto. Tačiau čia atsiranda dar viena labai įdomi AC:O žaidimo detalė, tai kovos su “pikčiausiais“ priešais. Kova vyksta panašiu principu į Souls tipo žaidimus, kur turite išmokti visus Jūsų priešo judėsius, stipriąsias ir silpnąsias savybes. Mano kova su šia kiaule tęsėsi apie 4 valandas, pasiduoti negalėjau ir nenorėjau, su kiekviena mirtimi artėjau prie pergalės. Ir kai galutinis mano kirtis išpūtė iš šio gyvio paskutinį kvapą, pajaučiau kad įvaldžiau kovos mechanika, dėl to pergalės skonis buvo dvigubai saldesnis. Laukiu nesulaukiu antro susidūrimo su kitu priešu. Dar įdomi detalė yra veikėjo progresas, kuris progresuoja kartu su priešais, tuo pačiu taip išvengiama silpnų priešų kurių lygiai skiriasi. Šioje dalyje grįžta laivai, juos bus galima tobulinti, taip pat verbuoti priešus, kad jie prisijungtų prie mūsų kapitono kajutės. Patys laivų mūšiai vadovaujasi strategija – puolimas, manevravimas, gynyba. Nors vandens nuotykiai nėra pagrindinis AC akcentas, tačiau jūroje praleisti nuotykiai suteikia žaidimui įvairovės.


Garso takelis puikiai atspindi Graikiją, jis keičiasi nuo jos pasaulio nuotaikos. Per 30 valandų jis nepabodo, o į atmintį spėjo įkristi (nors ir niūniuoti nepradėjau). Dialoguose girdimas mūsų veikėjų akcentas, kas puikiai dera su tų laikų atmosfera. Jei turite ausines su 3D surround galimybę, būtinai žaiskite su jomis, nes klausytis pasaulio garsų (vėjas, lietus, fauna, miesto šurmulys) yra didžiulis malonumas.


Assassins-Creed®-Odyssey__7.jpeg


Odyssey turi mikrotransakcijas, kadangi jų daugelis nemėgsta, tai šiek tiek apie jas. Mokėti už papildomus resursus/daiktus/patirties taškus nematau prasmės, nes žaidimo balansas yra sąžiningas žaidėjo atžvilgiu, jų čia gaunama ir taip su kaupu. Papildomai pinigus mokės nebent tie, kas norės laivo arba arklio “blizgučių“ (ko žaidime ir taip apstu). Tad nebijokite pinigai liks ten kur jiems ir vieta, Jūsų kišenėje.


Laikas praleistas Odyssey pasaulyje nė kiek nenumalšino mano alkio, vis dar noriu mėgautis tolimesnėmis žaidimo minutėmis. Neslėpsiu mano mėgstamiausias žanras yra nuotykiai, tad prieš leidžiantis į AC:O pasaulį, būtinai rekomenduoju pasirinkti “Exploration“ metodą, kuris leis patirti atradimų ir nuotykių jausmą. Smagaus :)


BadBoyyy aka Sumanytojas - gamelement.lt





Niekada nesu abejingas Level 5 kompanijos žaidimams, kiek bandžiau visi patiko (Dragon Quest VIII [PS2], Jeanne d’Arc [PSP] ar Proffesor Layton and the Curious Village [DS]), nebuvo tokio, kuris neįtrauktų. Tai mano manymu viena stabiliausių kompanijų, jie žino kur jiems geriausiai sekasi, todėl ir daro vienus kokybiškiausių produktų.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „rogue galaxy logo“



Story. Mus nukelia į planetą Rosa, kurioje prasideda pasakojamas apie jaunuolį Jaster’į, kurį mažą paliko vienui vieną šioje planetoje, o jį priglaudė ir išaugino šventasis tėvas Raul’is. Jaster’is
visada svajojo iškeliauti iš šios planetos ir tapti kosmoso piratu. Jam
tokią progą pasitaiko, kai miestą užpuola didžiulė pabaisą ir jis lėkte
nulėkia išgelbėti savo gimtojo miesto. Ir čia jam netikėtai į pagalbą
atkeliauja geriausias visatos medžiotojas Desert Claw. Deja jų kelionė kartu užtrunka vos keletą šimtų metrų, jis greitai dingsta pastebėjęs du kosmoso piratus robotą Steve’ą ir Simon’ą (mažą žmogelį visada nešiojantį kaukę). Ir palieka savo kardą, per kurį, mano minėti Steve’as ir Simon’as pamano, kad jis tas legendinis medžiotojas Desert Claw. Jie paaiškina, kad vienas didžiausių visatos kosmoso piratų Dorgengoa nori, kad jis prisijungtų prie jų įgulos ir keliautų kartu su jais. Jaster’is sutinka ir kitą dieną atkeliauja į laivą, kur ir prasideda jo nuotykiai.
Gameplay. Dažniausiai valdysime trys personažus, kuriuos jums parinks CPU arba patys galėsite kaip norėsite susitvarkyti savo keliaujančia trijulę. Kas įdomiausia, nors ir Jaster’is svarbiausias veikėjas, bet jus jo galite neįtraukti į pagrindinę savo trijulę. Ir pvz. žaisti už Lilika, Deego ir Kisala. Kovojimo sistema panaši į FFXII, tik ten jus matydavote priešus, o čia jus jų nematote, bet kovojate real-time. Prasidedant kovai labai gerai nuteikia žodis READY, tada parodoma kas jus užpuolė ir prasideda kova. Retsykiais prieš kovą bus parodomą užduotis pvz. Laimėkite kovą nepraradę nė vieno gyvybės taško. Įvykdę užduotį gausite Hunter Coin, kuriuos vėliau galėsite išleisti licenzijoms įsigyti.
Bekovojant šone bus rodomas stulpelis, kuriam pasibaigus, jus turėsite palaukti, kol jis prisipildys ir tada jūsų personažas galės vėl pasinerti į kovos lauką. Bekovojant iš priešų iškrenta melsvi rutuliukai, kuriuos surinkę atitinkamą kiekį, galėsite paleisti specialiąją ataką, norint kad ji pilnai suveiktų, teks suspaudinėti tam tikra tvarka mygtukus, tikrai smagus užsiėmimas reakcijai lavinti. Prireikus sakykime gyvybės tašku, jūsų komandos narys iš karto paprašys jūsų vaistinėlės ar paklaus gal naudoti vieną ar kitą magiją, jums užteks spustelti L1 ar L2 ir veiksmas bus iš karto įvykdytas. Daugelyje žaidimu, dažniausiai tekdavo lįsti į inventorių ir iš ten papildyti gyvybės taškus, o čia vienas du ir viskas. Magija ir specialūs personažų sugebėjimai, bus atrakinami daiktų pagalbą, o jų įvairovė galiu pasakyti tikrai labai didžiulė.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „rogue galaxy“
Many Ways. Prisimenate žaidimą Dragon Quest VIII ir ten buvusią sintetinimo sistemą? Level 5 ir šiame žaidime, tai pritaikė, čia galėsite kryžminti ginklus, o viskas vyksta labai paprastai, varlė Toady susikemša abu ginklus į burną ir atrajoja naują ginklą (beje šią varlę galėjote pamatyti žaidime Jeanne d’Arc) : )

Įsibėgėjus žaidimui, net turėsite savo gamyklos cechą, kuriame iš įvairiausių žmonių receptų galėsite sukurti įvairiausių daiktų ir ginklų. Taip pat turėsite galimybę medžioti rečiausias visatos pabaisas už kurias gausite hunter points, kurie jums padės kilti geriausių medžiotojų lentelėje ir galbūt vieną dieną pralenksite ir patį Desert Claw. Dar žaidimas pasiūlys sudalyvauti vabzdžių čempionate. Tad tikrai rasite ką veikti ir be pagrindinės istorijos.


Graphic and Music. Grafiškai žaidimas padarytas tikrai labai gražiai, cell-shadow apvalkale personažai atrodo labai gerai. Detalės paryškintos iki smulkmenų, dar labai smagus padarymas yra tame, kad jei personažas pasikeitė ginklą, tai tu ir matai jį, kai jis tiesiog bėga ar kovoja. Planetos čia yra visos išskirtinės ir didžiulės, turinčios savo atspalvį ir atskyrą garso takelį, kuris padeda pajusti tos planetos nuotaika. Nuo ryškiaspalvių džiunglių Juraikoje iki tamsiaspalvės Vedano planetos. Sutikę miestuose esančius NPC, visada drąsiai galima juos užkalbinti, kiekvienas sutiktas pilietis pasakys vis kažką naujo, dar negirdėto. Įgarsinti personažai taip pat aukščiausiame lygyje, kiekvienas personažas įgarsintas atskiro įgarsintojo.




In End. Tai žaidimas, kuris vertas kiekvienos sekundės praleistos kartu su juo. Taip jis ryja daug laiko, tad būkite pasirengę, jei mėgstate iš žaidimo gauti viską ką jis pasiūlo, užtruksite tikrai labai ilgai. Ir galiausiai jei turite Playstation 2 konsolę ir mėgstate JRPG žanrą, tad nedvejodami čiupkite šį Level 5 šedevrą.



Puslapiai: 1 
Blog‘o įrašai: